SVAKA ČAST
Eksplozivni poredak: Top pet YouTubera koji su osvojili 2023. i zaradili vrtoglave cifre
Najpoznatiji YouTuberi su jednako veliki kao i slavne ličnosti s A-liste. Uživaju u ogromnom broju obožavatelja s vjernom publikom, imaju status zvijezda na mreži, te, naravno, iznimno unosne bankovne račune. Evo popisa pet trenutno najpoznatijih YouTubera.
Unatoč postizanju meteorskog stupnja slave, YouTube zvijezde ostaju prepoznatljive i privlačne svojoj publici. To je zato što su stigle gdje jesu isključivo zbog napornog rada i stvaranja sadržaja koji rezonira s njihovim gledateljima, a ne zbog statusa ili privilegija. Ključna stvar je da bilo tko može postati YouTube zvijezda, što čini ovaj oblik sadržaja privlačnim za mnoge ljude. Ovdje je fokus na pojedincima ili malim grupama ljudi koji su počeli na YouTubeu i svoju slavu stekli na organski način, prema websiterating.com.
Poznat i kao Jimmy Donaldson, "MrBeast" je izgradio impresivnu karijeru na YouTubeu, postajući jednim od najboljih svjetskih YouTubera u samo deset godina. Svoj kanal je pokrenuo kad mu je bilo manje od 13 godina, prvobitno se usredotočujući na videozapise o video igrama, posebno Minecraftu. Nakon početnih izazova u privlačenju pažnje na svom kanalu, odlučio je promijeniti smjer, a prvi viralni video postavio je 2017. godine, gdje je došao do brojke od 100,000 pregleda. Nakon toga, slijedio je prvi poslovni uspjeh s brendom, gdje je umjesto zadržavanja 10,000 dolara, novac dao beskućniku. U tom trenutku rođena je nova zvijezda.
Poznat je po reinvestiranju većine zarađenih sredstava u svoje videozapise. Kreira spektakularne scene, izvodi nevjerojatne financijske izazove i nagrade, često se baveći filantropskim aktivnostima. Njegovi dobrotvorni napori postali su legendaran dio njegove karijere. Osim četiri YouTube kanala, Jimmy redovito izdaje robu koja se brzo rasproda. Također ima liniju čokoladica, a 2020. godine otvorio je restoran MrBeast Burger u Sjevernoj Karolini. Iako Jimmy vodi skroman život i ulaže sve natrag u svoje kanale, ističe svoj cilj postati prvi YouTube milijarder. MrBeast ima 218 milijuna pretplatnika, a njegova mjesečna zarada iznosi tri do pet milijuna dolara.
FOTO: YouTube
'PewDiePie'
Felix "PewDiePie" Kjellberg, švedski kreator sadržaja, igrač i jedan od prvih YouTube zvijezda, započeo je svoj originalni YouTube kanal 2006. godine, čime je postao jedan od pionira video sadržaja. Njegov kanal prvobitno je bio fokusiran na igre, posebno na Minecraft i horor igre, popularizirajući pritom format "hajde da se igramo" - stil u kojem pojedinci samostalno igraju igre dajući komentare. Felix je stekao prepoznatljivost zbog svog humora i duhovitosti dok je igrao igre, što mu je omogućilo da se istakne u svijetu YouTubea.
Nakon poznate borbe za najviše pretplatnike s indijskom T-serijom, koju je izgubio, Felix se povukao i odlučio stvarati videozapise samo iz zabave, ne tretirajući YouTube kao posao. Unatoč čestim pauzama kako bi uživao u privatnom životu, Felix je i dalje prepoznat kao jedan od najpoznatijih svjetskih YouTubera. Osim YouTube karijere, izdao je nekoliko video igara, napisao knjigu te pokrenuo liniju odjeće u suradnji sa svojom suprugom. "PewDiePie" ima 111 milijuna pretplatnika, a neto vrijednost ovog YouTube kanala je 40 milijuna dolara.
FOTO: YouTube
'Kids Diana Show'
Diana i Roma Kidisyuk su ukrajinske zvijezde obiteljskog YouTube kanala koji su roditelji počeli voditi kada je Diana imala godinu dana. Prvi video na kanalu prikazuje Dianu kako sjedi u kolicima i igra se s listom. Sada, s osam godina, Diana je izrasla u pravu YouTube zvijezdu, a često se pojavljuje u videima sa svojim desetogodišnjim bratom Romom. Osim najvećeg kanala "Kids Diana Show", obitelj vodi čak dvanaest različitih kanala, pri čemu su osam od njih sinkronizirani na različite jezike.
Dianin sadržaj često uključuje igranje uloga, bloganje, raspakiravanje, dječje pjesme i obrazovni sadržaj. Obitelj također ima liniju odjeće koja je dostupna u trgovini Walmart. Unatoč tvrdnjama da žele održati svoj život što normalnijim, obitelj se suočava s kritikama jer nisu zaštitili svoju djecu od potencijalnih psihičkih problema i ekstremnih radnih pritisaka. Optužuju ih i za iskorištavanje djece. Unatoč kontroverzama, obitelj planira nastaviti s onim što rade. YouTube kanal ima 117 milijuna pretplatnika, a neto vrijednost kanala iznosi približno 100 milijuna dolara.
FOTO: YouTube
'Kao Nastya'
Anastasia Radzinskaya je osmogodišnja rusko-američka djevojčica s velikim brojem sljedbenika na YouTubeu. Njezin kanal je sinkroniziran na više jezika, a stvorila je i dva spin-off kanala fokusirana na bloganje i pripovijedanje. Nastya je rođena s dijagnozom cerebralne paralize, ali se kasnije pokazalo da je ta dijagnoza bila pogrešna. Unatoč početnim izazovima, njezini roditelji su odlučili pokrenuti YouTube kanal "Kao Nastya" kako bi dokumentirali njezin napredak i pomogli u njezinoj terapiji. Nastja je dobro napredovala i razvila se u zdravo dijete.
Nastjin kanal je postao popularan zahvaljujući univerzalno privlačnom sadržaju priča, igara uloga, videa za raspakiranje i drugih. U većini videa pojavljuje se sa svojim ocem. Osim YouTube kanala, Nastya ima mobilnu aplikaciju, liniju igračaka i surađuje s mnogim vodećim robnim markama. "Kao Nastya" ima 111 milijuna pretplatnika i približnu neto vrijednost od 20 milijuna dolara.
FOTO: YouTube
'Vlad i Niki'
"Vlad i Niki" vodeći je YouTube kanal među mladim dječacima i uključuje rusko-američku braću Vladislav (10 godina) i Nikita Vašketov (sedam godina). Nedavno, dvojcu se pridružio i njihov mlađi brat Chris. Njihova mama Viktorija se također pojavljuje u većini njihovih videa, kako bi se dečki zabavljali, ali uz prisutnost odraslih. Kanal je pokrenut na Vladov zahtjev, koji je uživao u gledanju YouTube videa i želio je početi postavljati svoje smiješne videozapise.
ISTRAŽILI SMO Ovo je TOP 10 hrvatskih Youtubera, evo koliko godišnje zarađuju
Video snimke su brzo stekle popularnost, a Vlad je ubrzo glumio u spotovima sa svojim mlađim bratom. Obitelj je i dalje intenzivno uključena u video produkciju i biraju se fokusirati samo na teme koje dječake zanimaju. Bilo da se radi o pričanju priča, recenzijama igračaka ili skečevima komedije, sadržaj je uvijek autentičan.Obitelj se ne bavi aktivno brendovima, ali dječaci imaju nekoliko linija igračaka dostupnih kod različitih proizvođača. YouTube kanal ima 106 milijuna pretplatnika, a neto vrijednost njihovog kanala iznosi 80 milijuna dolara.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.