PREMA SOCIALBLADEU

ISTRAŽILI SMO Ovo je TOP 10 hrvatskih Youtubera, evo koliko godišnje zarađuju

Autor

Alen Vlahović/Petra Vuka

Slijedom jačanja društvenih mreža i platformi, Youtube je postao jedan od najutjecajnijih medijskih kanala na svijetu. Osim toga, brojni su Youtuberi upravo putem tog kanala ostvarili značajan prihod, a nekima je to i mjesečni izvor prihoda. Donosimo listu od 10 hrvatskih Youtubera koji se financiraju upravo putem svog vlastitog Youtube kanala te kolike su njihove godišnje zarade. 

29.07.2019. u 20:38
Ispiši članak

Istraživanje koje smo proveli temelji se na Socialbladeu koji rangira Youtubere prema renkingu, novčanoj zaradi te Youtube pretplatnicima. Glavni fokus u našoj priči su Youtuberi čija je primarna zarada putem te platforme s obzirom na njihove objave, video-blogove i sadržaj kojeg proizvode svojim pretplatnicima.

10. Ella Dvornik

Poznatu Youtube influencericu, lifestyle blogericu te kćer Dine Dvornika stavili smo na deseto mjesto. Ella se primarno oglašava na Instagramu, dok na Youtubu nešto rijeđe kreira sadržaj. Njena godišnja zarada prema socialbladeu iznosi između 1700 i 27 tisuća kuna.

9. SaamoPetraa

Petra Dimić, poznatija pod imenom SaamoPetraa poznata je hrvatska influencerica koja je svoju karijeru započela putem Joomboosa. Nešto kasnije, Petra je izradila svoj kanal na kojem je prikupila čak 225 tisuća pratitelja. Njen sadržaj je zabavnog karaktera te prema Socialbladeu godišnje prikupi između pet i 80 tisuća kuna.

8. xfabniksx

Poznatija pod imenom Nika Ilčić gotovo je identična kao i Petra. Svojim zabavnim objavama nasmijava 266 tisuća svojih pratitelja, a njena godišnja zarada na Youtubu iznosi između 13,8 tisuća kuna i 233 tisuće kuna.

7. Doctor D.S.

David je Youtuber koji se bavi podučavanjem stvari s kojima se susrećemo u svakodnevnim situacijama. Njegovi videozapisi prelaze čak i 10 milijuna pregleda, a njegovi isječci mnogima su pomogli. David ima čak 500 tisuća pratitelja za Instagramu, a njegova godišnja zarada preko Youtuba iznosi između 200 tisuća i tri milijuna kuna.

6. Marko Vuletić

Mladi Youtuber iz Trogira, zaljubljenik u multimediju, u vlogovima svoje obožavatelje informira o svom svakodnevnom životu i aktivnostima te nerijetkim putovanjima. Godišnje, prema Socialbladeu, Vuletić zaradi između 20 i 300 tisuća kuna.

5. The Dark Den

Youtuber umjetničkog imena Petko svoj kanal fokusira na životinjama. Uglavnom radi kreativne, zabavno-informativne videe, ali priča na engleskom jeziku pa je osim 'balkanskoj' populaciji, dostupan i širom svijeta. Njegovi godišnji prihodi kreću se u okvirima od 81 do 540 tisuća kuna.

 4. Marko KC

Poznati Youtuber koji svoj sadržaj bazira na videoigrama. Taj trend popularan je prije svega u svijetu gdje većina globalnih gejmerskih Youtubera na platformi Twitch kreira sadržaj. Markova godišnja zarada kreće se od 50 tisuća kuna i 700 tisuća kuna.

3. KingsOfFailShow

Također jedan od Youtubera koji kreira sadržaj kroz komentiranje videoigara. S čak 885 tisuća pratitelja na Youtubu prednjači u top 20 kanala u Hrvatskoj. Njegova godišnja zarada na toj platformi kreće se od 95 tisuća do milijun i 500 tisuća kuna.

2. Agadmator

Antonio Radić, iz Križevaca odlučio je na neobičan način posvetiti svoj Youtube kanal. Naime, on se bavi komentiranjem šah partija koje su se odigrale nekada, a isto tako prati i aktualnosti oko najboljih svjetskih šahista. Prikupio je na šahovskom Youtube kanalu gotovo 500 tisuća pratitelja, a njegova godišnja zarada kreće se od 120 tisuća do 2,2 milijuna kuna.

1. Blood Master 

Nije otkrio svoj identitet, Youtuber koji također snima videoigrice ima čak 800 tisuća pratitelja na svom kanalu. Njegova šira popularnost donosi mu zaradu od 300 tisuća do čak 4,5 milijuna kuna.

Neki su influenceri lošije rangirani bez obzira što prema Socialbladeu zarađuju više novca, a u to ulaze donacije pratitelja, reklame i brojna oglašavanja na koje oni pristaju. Dakle nije kreirani sadržaj uvjet za količinu dobivenog novca, važno je i što taj sadržaj donosi široj javnosti te kako se plasira u publici.

Hrvatski kanal broj jedan na Socialbladeu prema renkingu je Croatia Full of Life koji promovira hrvatske ljepote, drugo mjesto po renkingu zauzima upravo Doctor D.S., na trećem mjestu su 2Cellosi, četvrto mjesto pripalo je NovojTV, a top 5 zaključuje Severina.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.