MISLILI STE DA JE BAHAT?

ZVUČI NEVJEROJATNO! Vlasnik restorana otkrio kakav je Ronaldo gost!

Autor

mn

Za Cristiana Ronalda mnogi misle da je bahat i arogantan, no primjer iz jednog torinskog restorana dokazao je suprotno, pišu 24sata.

05.11.2020. u 15:52
Ispiši članak

Šef kuhinje i vlasnik jednog restorana u Torinu, ispričao nevjerojatnu priču koja demantira tvrdnje da je Ronaldo arogantan gost.

Iako je jedna od najvećih nogometnih zvijezda, Ronaldo je čekao u restoranu slobodan stol 40 minuta. 

Napadač Juventusa, u prosincu 2018. godine posjetio je restoran vlasnika Davidea Fiorea koji je za Tuttosport rekao kako se Ronaldo, na njegovo iznenađenje, pokazao kao skroman i jednostavan čovjek.

"Nikada neću zaboraviti tu situaciju, a bila je kao iz filma. Spremao sam se za noćnu smjenu i dobio poziv kojeg nisam očekivao. Nazvala me osoba kako bi rezervirala stol za troje u 21:30 sati, na ime Cristiano Ronaldo", rekao je vlasnik restorana i dodao:

"Odmah sam pristao, ali sam pomislio što da sad radim? Znao sam da je sve već popunjeno, ali s obzirom na vrijeme, vjerovao sam vjerovao da će rezervacija u 19:30 završiti do 21:30.  Za svaki slučaj, posudio sam stol iz obližnjeg restorana i postavio ga u uglu", rekao je.

"Cristiano, Georgina i njihov najstariji sin, stigli su u 20 sati, a tek onda nisam znao što bih. Gosti su zanijemili, ostali su bez riječi, te nitko nije ni pomišljao ustati se od stola. Cristiano se nije bunio, te sam shvatio da je prije svega sjajan čovjek, a ne samo najbolji igrač na svijetu. Poprilično sam siguran da bi i puno manje slavni ljudi otišli u roku od pet minuta te bi se ponašali arogantno. On je svoj stol čekao skoro 40 minuta, istaknuo je Fiore.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.