Svemirska urota
Zašto padaju malezijski zrakoplovi?
Malezijske putničke zrakoplove u 2014. godini (ova zadnja nesreća od 28. prosinca tiče se i Indonezije, obzirom da je nestali AIRBUS Air Asia kompanije u mješovitom indonezijsko-malezijskom vlasništvu, op.a.) očito prati "UROK" ili svojevrsni "peh" ("pegula"), odnosno prokletstvo – JE LI SAMO TO ILI JE NEŠTO MNOGO OPASNIJE I DUBLJE POSRIJEDI???
Najprije je 8. ožujka nestao zrakoplov Malaysia Airlinesa na letu MH370, koji unatoč brojnim teorijama, ni dan- danas nije pronađen. Onda je u vojnom sukobu između armije Ukrajine i proruskih pobunjenika Donbasa srušen zrakoplov Boeing 777 Malaysia Airlinesa s 280 putnika i 15 članova posade na letu MH17, sjeverno od grada Toreza u regiji Donjeck te istraga još uvijek nije donijela relevantne rezultate o krivcu za rušenje istog: proruski pobunjenici, Ukrajinci ili je izravna odgovornost Rusa, obzirom na naoružavanje pobunjenika od strane Moskve, makar se većina svjetskih istraživanja i mišljenja slažu u tome da su za rušenje odgovorni proruski pobunjenici kojeg Putinov režim itekako podržava u destabiliziranju Ukrajine i njenog približavanja Zapadu. Dakle, kako vidimo, nema konkretnog pojašnjenja, jer Ukrajinci i Rusi i Nizozemci i Zapad službeno, u ovom slučaju te Kinezi, Malezijci, Indonežani, Japanci i Australci u svezi prvog slučaja nestanka zrakoplova od 8.ožujka, službeno šute. Britanska kraljevska ratna mornarica "Royal Navy" je čak u vode Indijskog oceana poslala najmoderniju na svijetu podmornicu, specijaliziranu za pronalaženje nestalih letjelica i brodova na dnu mora, pa - ništa (!), a je li ipak ništa, ili je pak NEŠTO, mnogi sa sumnjičavošću i nevjericom promišljaju danas u suvremenom svijetu.
I sada ovaj najnoviji slučaj zrakoplova Air Asia na letu QZ 8501, a riječ je o Airbusu 320-200 koji je vozio za AirAsia Indonesia, podružnicu AirAsie, tvrtke čije sjedište je u Kuala Lumpuru, u Maleziji, a koja dominira tržištem niskotarifnog zračnog prometa u jugoistočnoj Aziji. Indonezijska tvrtka u 51-postotnom je vlasništvu indonezijskih investitora te 49-postotnom vlasništvu malezijskog zračnog prijevoznika.
Mnogi se danas s razlogom pitaju hoće li se i u 2015. godini nastaviti nestanci ovakvih putničkih zrakoplova? Činjenica jest da sve ovo "previše smrdi", a da bi se samo statistički konstatirali nestanci. Čak su se pojavila i relevantna razmišljanja o tome da sve ukazuje na zavjeru protiv dviju najmnogoljudnijih muslimanskih država na svijetu čiji su stanovnici većinom islamske vjeroispovjedi. Malezija je država, odnosno, ustavna monarhija u jugoistočnoj Aziji i ona je federacija koja se sastoji od trinaest država i tri savezna teritorija. Državna religija je islam, 60% stanovništva su Muslimani. Po Malezijskom Ustavu svi etnički "Malaien" rođenjem su automatski Muslimani, a prelazak na drugu religiju kažnjava se zatvorskom kaznom. Kinezi su većinom budisti 20%-30%, a oko 2,6% su taoisti i konfucijevci. Kršćani (9%) su zastupljeni u svim malezijskim narodima, dok na istoku Malezije živi manjina kršćanskih Malezijaca, koji su u 16. stoljeću pod utjecajem Španjolaca, Nizozemaca i najviše Engleza koji su do praktično 16. rujna 1963. godine vladali ovom zemljom (a Malezija je i dan danas članica britanskog Commonwealtha, Britanske zajednice naroda, op.a.), prešli na kršćanstvo i ostali vjerni svojoj vjeri.
S druge strane, Indonezija (koja je s Malezijom u suvlasništvu trećeg nestalog zrakoplova) po broju je stanovnika četvrta zemlja u svijetu i najveća islamska zemlja. Indonežani pripadaju malajskoj grupi naroda. Dijele se na više od 100 etničkih grupa. Među njima su najbrojniji Javanci sa 45%, Sundi 13%, Malajci 7% i Madurci 6%. Oko 87% Indonežana su muslimani. Sa 195 milijuna muslimana Indonezija je prva zemlja u svijetu po broju islamskih sljedbenika. Islam se raširio veoma brzo po otocima od 14. stoljeća dolaskom arapskih trgovaca iz Hadrameuta i indijskih sa juga Indije. Kršćana, uglavnom protestanti i katolici, čine 10% stanovništva. Hinduisti 2% i budisti 1% čine manji broj stanovništva.
HOROSKOPI KOJI UKAZUJU NA STRADANJA NARODA U ZRAKOPLOVU NAD MOREM ILI AZIJSKA VERZIJA BERMUDSKOG TROKUTA?
Dotična tri nestanka zrakoplova malezijskog avioprijevoznika obilježena su dodatnom dozom mističnosti, obzirom da se ovdje ipak ne radi o malim dronovima (tipa onog na nogometnoj utakmici između reprezentacija Albanije i Srbije koji je, leteći nad stadionom u Beogradu s mapom velike Albanije proizveo svojevrsni diplomatski i međudržavni skandal, op.a.), niti o malim jednomotornim avionima s četiri sjedala, visokokrilcima Cessna 172 Skyhawk. Ovdje se radi o ogromnim letećim putničkim grdosijama i to u sva tri slučaja - riječ je o najmodernijim zrakoplovima ogromnih kapaciteta i da samo tako nestanu s radara bez traga i glasa i bez ikakvih relevantnih pojašnjenja, osim kojekakvih naklapanja u stilu "trla baba lan da joj prođe dan", u najmanju ruku je smiješno i tragikomično. Kao da se radi o vinskim mušicama, a ne o zrakoplovnim najmodernijim grdosijama s nekoliko stotina putnika (oko 700 njih najmanje u sva tri slučaja, op.a.) koji su svi nestali.
A što se tiče ovog prvog, od 8. ožujka 2014. godine nestalog zrakoplova Malaysia Airlinesa na letu MH370, više od pola godine nakon misterioznog nestanka, još uvijek nema konačnog odgovora na to što se dogodilo. Iako se mjesecima pretražuje Indijski ocean i njegovo dno kako bi se pronašli ostaci zrakoplova, još uvijek nema nikakvih tragova.
Povodeći se tim, šef zrakoplovne kompanije Emirates, gospodin Tim Clark izjavio je kako on ne vjeruje da se nestali Boeing uopće srušio u Indijski ocean. U razgovoru za njemački Der Spiegel također je rekao kako smatra da zrakoplov u trenutku nestanka nije bio na autopilotu. ''Po mom mišljenju, zrakoplov je bio pod kontrolom, vjerojatno do samog kraja'', tvrdi Clark.
Njegovo mišljenje kosi se s dosadašnjim spoznajama prema kojima je zrakoplov bio na autopilotu sve do nestanka goriva i navodnog pada u južno dio Indijskog oceana. ''Svaka se sekunda leta mora istražiti, sve do, teoretski, pada u Indijski ocean, za što u stvari još nisu pronađeni tragovi'', rekao je Clark. ''Iz našeg iskustva znamo da ako zrakoplov padne u vodu, uvijek bude nekakav trag. Za sada nismo vidjeli niti jednu stvar koja bi ukazala da se zrakoplov nalazi tamo gdje se govori, osim elektroničkog signala kojeg je zabilježio satelit, a njega također dovodim u pitanje'', kaže šef Emiratesa koji je postao sumnjičav potpunim iščeznućem zrakoplova zbog čega je pozvao na transparentniju istragu. ''U potpunosti sam nezadovoljan istragom. Trebali bismo do najsitnijih detalja znati tko je sve bio u zrakoplovu, što neki očito znaju. Također, moramo znati što se nalazilo u prtljažnom prostoru zrakoplova'', dodao je Clark.
Šef Emiratesa potegnuo je i pitanje uređaja za praćenje zrakoplova. On tvrdi kako Boeing 777, među kojima je i model koji je nestao na letu MH370, ima jednu od najnaprednijih komunikacijskih platformi, ali prema njemu ti uređaji ne bi smjeli biti pod kontrolom pilota. ''Njegovo isključivanje nije jednostavno, a naši piloti nisu istrenirani za to. Ipak, na letu MH370, ovaj je uređaj nekako isključen i to do tog stupnja da ga se sa zemlje nije moglo pratiti'', rekao je Clark.
Podsjetimo, sedam mjeseci nakon nestanka zrakoplova još uvijek nije poznata sudbina 239 osoba koje su bile u njemu. Čak i dotični Mark Dugan, koji je vodio Proteus Airlines javno izjavljuje za britanske i svjetske medije kako ga je britanski obaveštajni časnik (British Secret Intelligence Service) upozorio da je „rizično“ istraživati okolnosti pada MH370. „Netko zna“, dodao je on, za britanski "Independent" te za francuske i druge svjetske medije na Badnjak ove godine. Naravno da netko zna, a taj netko nisu samo zapadnjačke tajne službe već i mnogo razvijenije inteligencije od Sapiensa zvanog Homo, odnosno, nas - ljudi.
S tim u svezi, potražio sam i mišljenje iskusne i međunarodno priznate i tražene zagrebačke vidovnjakinje Iris, koja je svojedobno, kao članica posada mnogih putničkih zrakoplova obletjela svijet nekoliko puta. Ona je ovom prilikom izjavila: ''Budući da se već dogodio misteriozan nestanak Boeinga 777, Malaysia Airlines-a, zrakoplova koji se nikad neće naći te nesreće koje i dalje prate ovu avio- kompaniju, kao i ovaj najnoviji slučaj Airbusa iz Air- Asia kompanije, odgovorno tvrdim kao vidovita osoba da se iza svega krije moćan tajni lobby, kojem se padovima i nestancima zrakoplova kapital uvećava dva do tri puta. Riječ je o prokušanoj metodi, ali to je samo pretpostavka, jer ima toga još. Naime, mi nismo sami na ovoj našoj divnoj plavo-zelenoj planeti Zemlja. Nebeska intervencija naših dragih susjeda, obzirom da ih sve više iritira ponašanje nas Homo sapiensa te obzirom da planetom vlada kaos na svim razinama, a koje ja osobno sve više osjećam, jest neupitna i ne isključujem blizinu njihova djelovanja i misterij čak i s te strane, a što se može itekako reflektirati također i na ove nestanke zrakoplova. Budući smo u vjerskim ratovima u ime Boga, u nekim dijelovima planete (znamo koje su vjere većina naroda Malezije i Indokine, a kojima nestali zrakoplovi pripadaju), dakle, po meni bi ovi nestanci bili svojevrsna opomena i to vrlo drastična. I jedan od nestalih zrakoplova ako se i nađe, razlog njegovog rušenja ostat će vječna tajna, a Vi se gospodo, nakon svega opet pitate - Zašto???''.
Analizirajući ove slučajeve astrološki, uočljivo je kako u horoskopu uspostave malezijskog putničkog zrakoplovstva, tu avio-kompaniju obilježava vladar polja smrti, planet Saturn (veliki egzekutor sudbine), gotovo u sredini Neba i koji radi opasan aspekt kvadrata s Mjesecom (narod) te Marsom (stradanje) u šestom polju horoskopa (zdravlje), a samim time itekako obilježava ove tragedije. Nadalje, taj isti Saturn u horoskopu ustavne monarhije Malezije, vladar je također polja smrti i nalazi se u Vodenjaku (zrakoplovstvo i visine) te radi opasan aspekt kvadrata s Neptunom (špijunaža, mora i oceani) u Škorpionu, astrološkom znaku koji prirodno vlada osmim poljem smrti.
Pored astrologije, najstarije ezoterijske i po mnogima čak i znanstvene discipline (Sorbona univerzitet u Parizu, Heidelrberg sveučilište u njemačkom Baden-Württembergu, Kraljevska Akademija u Londonu, itd.) koja proučava utjecaj planeta i nebeskih tijela na bića, stvari i pojave, posegnuo sam ispitati slučaj ovih triju zrakoplovnih nesreća od 8. ožujka, 17.srpnja i 28. prosinca ove godine također i putem THOTH Tarota i Numerologije. Rezultati su i više nego frapantni. Datumi dvaju nestanka putničkih zrakoplova i datum vojnog rušenja jednog u srpnju ove godine obilježavaju brojevi 11 (Snaga Magičke tajne), 13 (Smrt) i 15 (Đavolje postignuće), iz čega je razvidno da je i možebitno svojevrsno djelovanje prokletstva na djelu (!).
Svakako treba spomenuti i Celebesko more (koje ipak s ovim zrakoplovnim nesrećama, izgleda, nema dotične veze, ukoliko daljnja istraga drukčije ne pokaže, op.a.) između Filipina, Malezije i Indonezije, obzirom da je tu netragom nestalo mnogo brodova i zrakoplova, a istraživači mističnih nesreća su otkrili kako se to područje, promatrajući globus, nalazi točno nasuprot Bermudskog trokuta u Karibima, koji je poznat po brojnim sumnjivim i nikad dokazanim nestancima te viđenjima NLO letjelica. Od vremena nestanka tankera Berge Istra, hrvatske proizvodnje, ozbiljno se počelo promišljati i o svojevrsnom takozvanom "azijskom Bermudskom trokutu". Podsjetimo, Berge Istra bio je brod u vlasništvu norveške brodarske tvrtke Sig. Bergesen d.y. i registriran je u Liberiji. Taj ogromni brod bio je na putu od Brazila prema Japanu i prevozio je željeznu rudu, kada je 30. prosinca 1975. godine iznenada izgubljen kontakt s plovilom između filipinskog otoka Mindanaa i indonezijskog otoka Sulawesi u Celebeskom moru iz kojeg, ako podužom iglom probušimo globus, izlazimo točno na područje mističnog Bermudskog trokuta. Nakon tjedan dana potrage, brod Berge Istra službeno je 7. siječnja 1976. godine proglašen nestalim, a pokrenuta operacija potrage nije donijela nikakve rezultate pa je prekinuta 10. siječnja iste godine. Do dana današnjeg, dakle 30 godina poslije, norveška brodarska tvrtka čije je brod vlasništvo i dalje čuva tajnost obzirom na uzrok nesreće. I ovdje se postavlja pitanje - zašto???
Uzimajući ovo sve u obzir te unatoč činjenici da su spasilačke ekipe izvukle do sada tri tijela iz mora u Indoneziji, kao i činjenici da su pronađene krhotine crveno-bijele boje, ipak ostaci trupa zrakoplova kompanije Air Asia koji se sa 162 osobe srušio u moru kod Jave, očito je kako i dalje predvladava veliki misterij oko uzroka rušenja i nestanaka svih ovih aviona, a kako se čini, tako će i ostati, nažalost. Svjetskim moćnicima i Vladama, unatoč brojnim osobnim i obiteljskim tragedijama ljudi koji su izgubili svoje živote, važnije je održavati svoje dobro uhljebljene zadnjice na svojim položajima, negoli se pozabaviti istinom pa koliko ona po čovječanstvo porazna bila.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.