NOVI MULTIMEDIJSKI PROJEKT

UNA Objavljeni detalji o televiziji iza koje stoji Dodikov sin, a emisiju bi trebala dobiti i Severina

Autor

js

UNA, novi multimedijski servis u Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini, ove jeseni započinje emitiranje televizijskog programa i produkciju digitalnog sadržaja za više od 10 milijuna gledatelja i korisnika digitalnih usluga. Ovaj novi medijski projekt na tržište donosi drugačiji pristup kreiranju informativnog programa te zabavnog sadržaja prilagođenog svim dobnim skupinama i cijeloj obitelji, objavili su s tog servisa.

07.09.2021. u 11:27
Ispiši članak

"Raznovrstan i kvalitetan program stvarat će brojne regionalne zvijezde, televizijska lica i medijski profesionalci. UNA već ove jeseni publici predstavlja vrhunske formate koji će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi. Projekt se zasniva na najsuvremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, decentralizirano upravljanje produkcijskim resursima putem hiperbrzih optičkih veza i uz korištenje state-of-the-art rješenja kao što su kamere s automatskim pohranjivanjem podataka na cloud, interaktivne aplikacije i najsuvremenije studijske produkcijske tehnike s daljinski kontroliranim i robotiziranim kamerama. Posebna pažnja posvećena je do sada u svijetu neviđenom stupnju implementacije virtualne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rješenjima koji će se ostvarivati iz četiri virtualna studija koji će biti najveći na području cijele jugoistočne Evrope. Una je posvećena novim tehnologijama i svi će programi, mrežni sadržaji i aplikacija biti multiplatformski optimizirani, a inovativnom primjenom najsuvremenije tehnologije UNA postavlja nove produkcijske i vizualne standarde", piše u priopćenju.

Pregršt emocija u zabavnom programu donosit će glazbene i kulinarske emisije, kvizovi, vlastiti originalni reality show, a nekoliko regionalnih mega-zvijezda vodit će svaka svoj posve različit late night talk show. Nepristranim, prodornim i brzim novinarstvom te lokalnim pristupom svakom tržištu zasebno, publika će kroz informativni program UNE dobiti najtočniju informaciju o aktualnim događajima. Na digitalnim platformama korisnici će imati mogućnost neposredne interakcije s televizijskim sadržajem, navodi se.

"Brand UNA inspiriran je prekrasnom rijekom Unom koja dodiruje i spaja države i narode. Želeći ukazati na brojne sličnosti, ali i raznolikosti koje obilježavaju ovu regiju, UNA svojoj publici želi pružiti najbolji i najkvalitetniji sadržaj.

Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijaliziran za financiranje preko institucionalnih i privatnih investitora. Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić koji je nakon uspješne karijere TV producenta i menadžera u Njemačkoj i Srbiji osnovao Foundcenter.

Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac s dugogodišnjim novinarskim, uredničkim i menadžerskim iskustvom u vodećim engleskim i američkim informativnim TV stanicama i pokretač prve digitalne TV u regiji, Fox TV.

Direktor produkcije je Krešo Marić koji je iskustvo u najkompleksnijim produkcijskim pothvatima stjecao na HRT, preko Nove, RTL, N1 i u mnogim neovisnim projektima.

Direktorica programa Viktorija Jeftić uspješno je stvarala inovativne i popularne programe na više TV postaja u regiji: Fox TV Srbija, Prva televizija i RTS.

Direktor prodaje Marko Šobot dugo je godina uspješno upravljao projektima višemilijunske vrijednosti u vodećim marketinškim agencijama koje posluju širom regije: Direct Media i Publicis Media.

Direktor komunikacija i marketinga Aleksandar Radoš televizijsku je karijeru 25 godina gradio kreiranjem programskih sadržaja i marketinskih i komunikacijskih kampanja na RTS, Prvoj televiziji i B92.

Ekipa Une, koja se povećava iz dana u dan, veseli se skorom početku programa i interakciji sa svojim gledateljima i korisnicima digitalnih usluga", piše u priopćenju.

Podsjetimo, mediji pišu da iza projekta stoji Igor Dodik, sin člana Predsjedništva BiH Milorada Dodika, a emisiju bi trebala dobiti i Severina

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.