komercijalizacija blagdana

Trebalo bi biti smiješno, a zapravo je tužno! Evo kako je poklanjanje djeci izgledalo prije, a kako izgleda danas

Autor

mn

Za razliku od prije kada su božićni blagdani bili prilika za okupljanje obitelji i uživanju u druženju, bez obzira na materijalno stanje,  ljudi danas sve češće zaboravljaju na pravu bit Božića, ali i ostalih blagdana. 

22.12.2017. u 13:51
Ispiši članak

Ljudi su pokleknuli pred potrošačkom industrijom koja ih je uvjerila da slavljenje blagdana bez skupih poklona zapravo niti nije slavljenje.  

Iako bi trebala biti duhovita, objava 'o poklanjanju dici prije i danas', onjavljena na satiričnoj Facebook stranici Dnevna doza prosječnog Dalmatinca  zapravo je jako tužna. Iako su u konkretnom slučaju kao primjer spomenuta djeca, ista situacija se može preslikati i na odrasle. 

Osim urednika navedene stranice isto je primijetio i papa Franjo, koji je tijekom prošlogodišnje polnoćke izjavio da je "Božić postao taoc materijalizma  jer su ljudi u današnjem svijetu često opsjednuti sami sobom, darovima, proslavama. Pritom zaboravljaju da je Božić poniznost i jednostavnost".

Posted by Dnevna doza prosječnog Dalmatinca on 21. prosinca 2017

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.