PUMPANJE POPULARNOSTI

Britanci objavili poprilično neugodnu vijest o kapetanu 'vatrenih' Luki Modriću

Autor

mn

Javna je tajna da poznate osobe kupuju lažne obožavatelje odnosno pratitelje na društvenim mrežama, kako bi na istima 'napumpale' svoju popularnost u virtualnom svijetu.

17.08.2019. u 10:59
Ispiši članak

Tko od poznatih svjetskih faca kupuje lažne obožavatelje, istražio je britanski Institut za suvremenu glazbu, a osim glazbenika na listi su se našli i sportaši.

Prema njihovom istraživanju, najviše lažnih pratitelja ima njemački reprezentativac Toni Kross (14,7 milijuna odnosno 51 posto od ukupnog broja pratitelja), na drugom mjestu je glumica Ellen DeGeneres  koja ima 75,230,587 lažnih pratitelja što čini 49 posto od ukupne brojke njezinih pratitelja, a na trećem i četvrtom mjestu su Krossovi suigrači iz Real Madrida, Francisco Román Alarcón Suárez poznatiji kao Isco i naš Luka Modrić.

Konkretno, od 17,4 milijuna pratitelja na Instagramu, Luka ima 50 posto lažnih, dok je od njih oko milijun na Twitteru  29 posto lažnih. Gledajući ukupni broj obožavatelja na društvenim mrežama, od njih 18,468,643, kapetan 'vatrenih' ima 8,979,381 'lažnjaka' odnosno njih 49 posto.

 Kompletnu listu možete vidjeti OVDJE.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.