vrijede preko 100 milijardi dolara

Prihodi Netflixa skočili više od 30 posto, cijena dionice rekordna

Autor

mjš/h

Prihodi Netflixa u posljednjem lanjskom tromjesečju dosegnuli su 3,3 milijarde dolara, 33 posto više nego godinu dana prije, a kako je snažno porastao i broj pretplatnika na njezinu uslugu internetske televizije, cijena dionice Netflixa dosegnula je rekordne razine.

23.01.2018. u 07:50
Ispiši članak

Prema u ponedjeljak objavljenom poslovnom izvješću te kompanije, koja nudi televizijski i filmski program na internetu, čista dobit dosegnula je u proteklom tromjesečju 186 milijuna dolara, gotovo tri puta više nego u istom razdoblju prethodne godine.

Broj pretplatnika na usluge Netflixa porastao je u proteklom kvartalu za 8,3 milijuna, oko 2 milijuna više nego što se očekivalo, pa ih sada ukupno u svijetu ima oko 117,6 milijuna.

Zahvaljujući boljim nego što se očekivalo poslovnim rezultatima, u ponedjeljak je na Wall Streeta cijena dionice Netflixa skočila gotovo 8 posto i dosegnula rekordnih 245 dolara.

Stoga je tržišna vrijednost te kompanije po prvi put premašila razinu od 100 milijardi dolara.

Premda raste konkurencija Netflixu od strane Prime Videa, usluge internetske televizije tehnološkog diva Amazon.coma, ali i nekih drugih kompanija koje najavljuju online ponudu, kao što je medijski div Walt Disney, iz kompanije poručuju da je protekli kvartal bio odličan i da se pokazuje kako se stvaranje originalnog sadržaja isplati.

Kada je osnovan 1997. godine Netflix je nudio samo mogućnost primanja DVD-a po fiksnoj cijeni, potom je proširio ponudu na internet omogućujući pretplatnicima gledanje filmova i drugih emisija na zahtjev.

Od 2013. godine kompanija je počela proizvoditi vlastite, originalne emisije, među kojima je jedna od najpoznatijih bila dramska serija "Kuća od karata".

Netflix je poručio da će nastaviti povećavati investicije u stvaranje originalnog sadržaja, a smanjivati licencirane sadržaje.

U ovoj godini kompanija planira uložiti 8 milijardi dolara u televizijske programe i filmove, od čega otprilike četvrtinu u vlastite originalne programe.

Na brzo širenje Netflixa u svijetu, koji svoju uslugu nudi u 190 zemalja, ukazuje podatak da je od 8,3 milijuna novih pretplatnika u proteklom kvartalu, njih 6,36 milijuna zadobio izvan SAD-a. Stoga je sada više od polovice svih pretplatnika Netflixa, njih 53 posto, izvan SAD-a.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.