NESTVARNE BROJKE

OVO SU NAJPOZNATIJI YOUTUBERI Rade ono što vole i zarađuju znatno više od premijera i predsjednika

Autor

Alen Vlahović

Youtube platforma već nekoliko godina postala je mnogim osobama primaran posao. Iako je za konkretnu zaradu bitno spojiti kvalitetan i zanimljiv sadržaj s potražnjom gledatelja, oni koji su uspjeli sada zarađuju basnoslovne iznose i to mjesečno.

20.09.2020. u 19:01
Ispiši članak

Ideja, vizija, i volja uz malo sreće bio je recept za uspjeh ovih youtubera koji na mjesečnoj bazi zarade i do 15 puta veću plaću od premijera i predsjednika Hrvatske, a tek nešto malo manje od nogometaša koji igraju u najjačim europskim klubovima.

Oni imaju svoje radno vrijeme, bave se onime što vole i zarađuju novčane iznose koji djeluju nestvarno. Kako je to moguće?

Prije svega, postoje četiri kategorije na osnovu kojih se dodjeljuje novac: Reklame, premium opcija, korporativno sponzorstvo i prodaja robe.

Što se tiče reklama, ako youtuber dosegne 1000 pretplatnika i 4000 sati gledanja u roku od godine dana, svoj račun može unovčiti oglasima. Youtuberi dobivaju plaću samo kada gledatelj pogleda cijeli oglas ili klikne na njega.

Druga opcija je tzv. "YouTube Premium". Ovo je usluga mjesečne pretplate koja fanovima omogućuje gledanje omiljenog sadržaja bez oglasa. Korisnici YouTubea smanjuju zaradu od pretplate na temelju broja pregleda koji njihov kanal privlači.

Korporativno sponzorstvo, poznato i pod nazivom influencer marketing, slučaj je kada poznati brendovi plaćaju tvorcima sadržaja da promoviraju svoj proizvod. Vloger obično treba velik broj sljedbenika prije nego što su brendovi spremni surađivati ​​s njima, ali očekivanja od tih brendova variraju ovisno o tvrtki i njihovim marketinškim ciljevima.

Zadnja opcija je prodaja robe što je zapravo odluka youtubera. Ako influencer ima lojalnu bazu obožavatelja, može zaraditi prilično pozamašnu svotu novca. Primjerice, procjenjuje se da Šveđanin Felix Arvid Ulf Kjellberg (PewDiePie), najpopularniji svjetski youtuber, zarađuje više od šest milijuna dolara mjesečno od prodaje robe.

Ima raznih kategorija u kojima možete svrstati svoj sadržaj. Primjerice, edukacija, glazba, tehnologija, moda i dizajn, ali ipak najzastupljeniji su, redom, zabava, video igre, 'kako nešto napraviti', humoristični sadržaj i djeca.

Ovo su najpoznatiji youtuberi iz Hrvatske, BiH, Srbije...

6. Adnanbro - Crnogorski youtuber koji se bavi video igrama te komentiranjem takvog sadržaja. Njegov kanal ima oko 650 tisuća pratitelja, a mjesečna zarada mu je oko 117 tisuća kuna. 

5. TimKo Kid - Slovenska obitelj koja je sina promovirala u prvi plan videa. Obitelj radi zabavni sadržaj, posjećuju parkove zabave, oblače dječje kostime i tako zabavljaju publiku. Broje čak 4,5 milijuna pratitelja s mjesečnom zaradom od 370 tisuća kuna.

4. Co Vines - Albanski kanal na kojem je zabavni sadržaj. Uglavnom se radi o kompilaciji anegdota i urnebesnih propusta/promašaja što je zabavno i za širu publiku pa je tako taj kanal dosegnuo 3,4 milijuna pratitelja. Mjesečna zarada je oko 513 tisuća kuna.

3. Doktor DS - David iz Hrvatske koji po sistemu "uradi sam" uči ljude kako sastaviti motore, bicikle i ostalo te daje brojne druge korisne savjete. Njegov kanal ima oko 1,2 milijuna pratitelja, a mjesečna zarada mu je oko 550 tisuća kuna.

2. Omčo - Bososanskohercegovački Omer Nadarević uspio je kreirati urnebesni kanal na kojem ismijava svakodnevne aktivnosti i život u susjednoj zemlji. Popularni Omčo prikupio je 1,5 milijuna pratitelja, a vjerojatno je i osoba koja u BiH ima najveću mjesečnu plaću. Ona doseže nestvarnih 1,4 milijuna kuna. 

1. Life Hacks & Experiments Srbijanska verzija kanala Dude Perfect ili još bliže kanalu ThatsAmazing također je pronašla svoju publiku. Svakovnevni "mini trikovi" koji vam mogu olakšati život vrlo su poučni, a ima i onih zabavnog i neobičnog sadržaja koji bi vas mogli uveseliti. Kanal je skupio čak osam milijuna pratitelja, a zarada je oko dva milijuna kuna.

 

 

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.