POBJEDNICA DORE

Mia Dimšić oglasila se nakon kritika: 'Meni svaka usporedba s Taylor Swift može biti samo kompliment'

kkž

Od kada je Osječanka Mia Dimšić (29) pobijedila na Dori uz svoju pjesmu ''Guilty Pleasure'', komentari gledatelja ne prestaju stizati. Neprestano ju uspoređuju s poznatom pjevačicom. Ipak, Mia vidi samo pozitivnu stranu.

20.02.2022. u 14:35

Iako su komentari trebali predstavljati kritike, oni su za mladu pjevačicu samo komplimenti, a Mia nam je to i potvrdila u subotu nakon velike pobjede.

"Meni je ona, ne samo najdraži pjevač i kantautor, nego mi je sve. Svaka njezina izjava, citat, način, radna etika te žene, njezin put, njezina odlučnost u životu, ma meni svaka usporedba s Taylor Swift može bit samo kompliment jer realno, moje skromno mišljenje je da je ona trenutno najjači tekstopisac na svijetu. Meni osobno, kao nekome tko pazi na tekstove i jako je na njih slab", rekla je pobjednica za 24 sata.

Mia je već ranije bila otvorena po pitanju toga da je za nju Taylor Swift (32) jedan od najvećih glazbenih uzora. To je govorila i na početku karijere kada je uglavnom bila poznata samo u Slavoniji. I tada se pjevačicu uspoređivalo sa zvijezdom zbog nevjerojatne sličnosti u stilu i glasu.