NEŠTO POTPUNO DRUGAČIJE
Lasagna kakvog ne poznajete: Marko je izbacio novi 'retro' spot, ovakvu pjesmu nismo očekivali
Baby Lasagna je zagospodario internetskim trendovima, i ne planira stati. Marko Purišić, hrvatski predstavnik s ovogodišnjeg Eurosonga ima novi singl "And I", čime je krenulo zagrijavanje za novi materijal i veliki koncert na Šalati, koji će biti uvertira za europsku turneju koja je na rasporedu na proljeće dogodine.
Očekivano, singl je ispraćen zanimljivim spotom koji smješta Marka i njegovo društvo u prošlo stoljeće, Zvuk je skroz drugačiji od planetarno popularne "Rim Tim Tagi Dim", a u svega nekoliko sati od objave je prikupio 50 tisuća pregleda.
"Pjesmu ''and I'' zamišljam kao veliki trenutak u vlastitoj karijeri baš zbog toga što je to prva pjesma koju ovaj put publika iščekuje'', izjavio je glazbenik pred izlazak singla, svjestan visokih očekivanja publike.
'Novo lice lazanje'
''Od samog početka sam najavljivao album kao kaotični miks žanrova, te pjesma ''and I'' jasno prkosi dosadašnjim izdanjima. Uzbuđen sam čuti što će publika reći na “novo lice lazanje”. Neću se truditi opisivati pjesmu, njezin glazbeni smjer ni značenje njezinog teksta - to prepuštam slušateljima''.
Stručnjak otkrio tajnu uspjeha Baby Lasagne: Komunikacijski genij iza cijele priče
Kako se dodaje u priopćenju, na novom singlu je okupio tim s kojim je i dosad surađivao, a neizostavna je njegova zaručnica Elizabetu Ružić koja je režirala videospot nadahnut modom iz pedesetih godina prošlog stoljeća.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.