UGOSTITELJI, VODITELJI...

ESTRADA NA APARATIMA Da bi preživjeli estradnjaci sve češće moraju raditi dodatne poslove

Autor

mn/dl/24sata

Gledajući blještavilo kojima su okružene najveće zvijezde hrvatske estrade i čitajući o njihovim zaradama, mnogi požele biti poput svojih dojučerašnjih idola, no ubrzo shvate da niti estrada nije što je nekad bila. Da bi se preživjelo mora se raditi i u 'fušu', a ima i primjera da su neki estradu zamijenili drugim zanimanjima.

29.04.2019. u 10:45
Ispiši članak

"Da se ne lažemo, u ugostiteljstvo sam ušao kad je voda došla do grla, kad više nismo imali što jesti", sada već bivši reper Renato Đošić Renman objasnio je nedavno zašto je glazbu odlučio zamijeniti 'kuhačom' odnosno ugostiteljstvom - postao je kuhar u jednom zagrebačkom burger baru.

I prije novog posla, povremeno je radio kao kuhar, pomažući kolegama hip hoperima, poput Marka Lasića Nereda koji su uz koncerte, imali ugostiteljske štandove, a kao ugostitelji okušali su se i David Vurdelja znan kao Baby Dooks koji je s dva prijatelja, Bizzom Briganteom i Ivanom Zubakom, za vrijeme Adventa ima lokal.

Stiv Kahlina, poznatiji i po svom nekadašnjem umjetničkom imenu El Bahattee (41) posvetio se pak proizvodnji vrhunske čokolade i pralina, dok je bivša pjevačica ET-ja Lana Klingor Mihić karijeru nastavila, prvo u PR vodama, a nakon toga i kao blogerica - specijalizirajući se za recepte.

Među glazbenicima, koji moraju raditi i dodatne poslove su i Sanja Doležal, koja na Novoj TV ima svoj kulinarski show, Ivana Banfić bavi se 'rentanjem' nekretnine u kojima održava i tečajeve detoksikacije, Minea Končić, nakon što je radila u administraciji jedne tvrtke postala je televizijska voditeljica, a  i bivša teen zvijezda Daniel Beni priznaje da se od glazbe ne mogu zaraditi milijuni, pogotovo ako se ne radi puno.

Zato s bendom, uz posao koji radi, ne odbija niti jednu gažu. Sviraju se svadbe, eventi, gaže.

"Da se u estradi vrte milijuni, i mafija bi bila u estradi. Imaš par vrhunskih izvođača koji rade, a svi ostali traže svoje mjesto pod suncem" objasnio je nedavno skladatelj i tekstopisac Nenad Ninčević, dobro upoznat sa situacijom na estradi, pišu 24sata.

Želimir Babogredac, direktor Croatia Recordsa, razmišlja slično.

"Nekom uspješnom jugoslavenskom turnejom ili s dva mjeseca po Rusiji kupio bi si kuću, ne stan. Pjevač je oslonjen na marketing, a to podrazumijeva da ima nekoga tko ga odijeva, tko mu pokloni auto na dvije godine, ima li posebnog sponzora za kojeg pjeva, tko ga reklamira... Sve se to nudi dobrom izvođaču, a ostali moraju puno više raditi" , smatra Babogredac.

 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.