HIT IGRAČKA U HRVATSKOJ

Djeca žele Zdravoljupce iz Konzuma? S plišanim povrćem bolje ćete proći na Njuškalu i AliExpressu

Autor

mn

Zdravoljupci Brokula Branko, Banana Bela, Jagoda Jana, Mrkva Mirko, Patlidžan Patrik, Češnjak Luka, Kruška Klara zahvaljujući agresivnoj Konzumovoj kampanji postali su hit igračke u Hrvatskoj. 

13.09.2018. u 16:01
Ispiši članak

Cijena? Prava sitnica! 115 kuna ako se plišanca odlučite kupiti po redovnoj cijeni, a do jedne od igračaka možete doći i 'povoljnije'  sakupljanjem naljepnica - sakupite li njih 20, Zdravoljupca ćete dobiti za 50 kuna, a poželite li ga dobiti za samo 10 kuna - za to ćete trebati skupiti 40 naljepnica. 

Da biste dobili jednu naljepnicu morate potrošiti minimalno 50 kuna, čime na prvi pogled povoljnija kupnja postaje višestruko skuplja (npr. 10 kuna plus 40 naljepnica puta 50 kuna  = 2010 kuna).

Sudeći prema raspravi na Redditu, roditelji koji dijete žele razveseliti 'Zdravoljupcem', najjeftinije će proći ako plišane igračke kupe u internetskoj trgovini AliExpress, poznatoj po prodaji 'lažnjaka', u kojoj se plišanci voća i povrća mogu kupiti za manje od 20 kuna. 

Kako je navedeno u raspravi, identičnu kampanju, provodili su trgovački lanci širom Europe, a sve  koji žele nabaviti Zdravoljupce po povoljnijim cijenama jedan od sudionika rasprave savjetovao je da u Google utipkaju  'goodness gang fruit'.

I zaista, osim na već navedenom AliExpressu, plišane kruške, brokule, jagode i ostalo voće i povrće može se kupiti i na eBayu, Amazonu, Wishu, po cijenama koje se kreću od 19 do iznad 120 kuna, ovisno od kuda se naručuju te radi li se o novim ili rabljenim igračkama.

Kako to već biva, netko 'poduzetan' iz neke od navedenih trgovina, već  je naručio veću količinu  igračaka pa su se tako i 'Zdravoljupci' pojavili i na Njuškalu, gdje se mogu nabaviti već za 40 kuna po komadu.

Za kraj napomenimo da postoji velika mogućnost, bez obzira iz koje online trgovine naručujete navedene igračke, da je riječ o kopijama.

Naime, identična kampanja koju je osmislila globalna marketinška agencija TCC, provodila se i u Irskoj, samo što su se naljepnice sakupljale u Lidlu.  

Da bi se dobila jedna igračka bilo je potrebno  sakupiti 20 naljepnica, a naljepnica se dobivala nakon kupnje veće od  10 eura (20 puta 10 eura= 200 eura odnosno oko 1480 kuna).

Također, postojala je opcija kupnje igračke po cijeni od četiri eura plus 10 naljepnica (ukupno 104 eura odnosno cca. 769 kuna).

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.