IZAZVALO ODLIČNE REAKCIJE

Baby Lasagna nakon ove originalne poruke nema izbora u finalu: 'To je to! Nema dalje'

Autor

im

Hrvatska turistička zajednica uputila je poruku podrške Baby Lasagni i na svom Instagram profilu objavila fotografiju koja je popraćena s brojnim pozitivnim reakcijama. 

09.05.2024. u 16:19
Ispiši članak

Hrvatska turistička zajednica osvojila je sve novom objavom koju je podijelila na službenom profilu na Instagramu, a koju je posvetila Baby Lasagni i njegovu nastupu na Eurosongu.

HTZ tako je objavila fotografiju dviju mačaka koje sjede u avionu, točnije na avionskim sjedalima prekrivenima heklanim tabletićima, koji su inače poznati kao zaštitni znakovi Baby Lasagne.

"Hej, Croatia Airlines, neka zrakoplovi zablistaju za Euroviziju u Zagrebu 2025.! Baby Lasagna je spreman za osvajanje Eurovizije", stoji u opisu objave koju je dosad lajkalo više od sedam tisuća ljudi.

'Ma ovo je meni sve' 

"Slika je hit", "To je to! Nema dalje!", "Haha top", "Predobro", "Svi za jednog, jedan za sve!!!", "Ide na pozadinu telefona. Bravooo", "Ma ovo je meni sve!!!", "Zakon", "Fantastično", ""Predivno i originalno", "Mijau", bili su samo neki od brojnih pozitivnih komentara. 

Hrvatska se okuplja oko čipkastih ukrasa: I mačke navijaju za Baby Lasagnu u polufinalu

Podsjetimo, Baby Lasagna se u utorak 7. svibnja plasirao u finale Eurosonga koje će se održati u subotu 11. svibnja. Njegova pjesma "Rim Tim Tagi Dim" postala je popularna ne samo u našoj zemlji, već cijelom svijetu. 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.