U SREDIŠTU SVOG DJELOVANJA STAVITI ČOVJEKA

Papa Franjo primio članove Kongregacije za katolički odgoj, među njima i kardinala Josipa Bozanića

Autor

dd/h

Članove Kongregacije za katolički odgoj, među kojima je i zagrebački nadbiskup kardinal Josip Bozanić, u četvrtak je na završetku plenarne sjednice u Vatikanu primio u audijenciju papa Franjo, koji je rekao da odgoj u središte svojeg djelovanja treba staviti čovjeka u njegovoj cjelovitosti.

20.02.2020. u 18:25
Ispiši članak

Papa Franjo istaknuo je kako odgoj treba biti snažno usmjeren prema izgradnji mira i sposoban da u središte svojeg djelovanja uvijek stavi čovjeka u njegovoj cjelovitosti kako bi se zaustavila kultura odbacivanja i poboljšala kultura uključivanja te stvorila istinski ljudska zajednica.

Rekao je i kako je odgoj dinamičan proces kojemu je cilj dovesti osobu do svjetla.

"To je nadasve poseban proces čije ga karakteristike čine procesom rasta usmjerenim cjelovitom razvoju osobe u njezinoj individualnoj i socijalnoj dimenziji", dodao je.

Govoreći o odgojnoj metodi, papa Franjo je rekao da odgoj podrazumijeva timski rad te da on nije nikad djelo jedne osobe ili institucije.

"Upravo je ta timska dimenzija odgoja već dugo vremena u krizi", ocijenio je.

Kako bi se postigli odgojni ciljevi, zaključio je Sveti Otac, potrebna je hrabrost, "hrabrost da se ulože najbolja sredstva i snage, hrabrost formirati osobe koje su spremne staviti se u službu zajednice, hrabrost dobro platiti odgajatelje".

Sjednica Kongregacije za katolički odgoj počela je u ponedjeljak, 17. veljače, a u njezinu je radu sudjelovao i kardinal Bozanić. 

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.