UŽIVAT ĆEMO
DJECI DONOSE 'LEDENU ČAROLIJU' Evo tko stoji iza klizališta diljem Hrvatske u kojima ćemo uživati
Lampice, ukrasi, božićna drvca, kuhana vina, fritule, neizostavna klizališta i ledeni parkovi neke su od najpoznatijih asocijacija na adventsko vrijeme koje nam se bliži. No manje je poznato kako iza brojnih atraktivnih klizališta diljem Hrvatske stoje mladi poduzetnik Natko Bošnjak, vlasnik tvrtke Ice Wonderland, i njegova supruga Rahela. Upravo su oni zaslužni da i djeca u manjim mjestima poput Čazme, Križevaca, Makarske, Bjelovara i Vinkovaca uživaju u “ledenoj čaroliji”.
“Na ideju sam došao radeći za jednu tvrtku koja je održavala led za hokejaški klub Medveščak i tako je sve krenulo. Kako je posao s klizalištima bio raširen u metropolama po Europi i svijetu, ali ne i u Hrvatskoj, vidio sam priliku da osnujem tvrtku”, započeo je Natko Bošnjak.
Ovaj 30-godišnji bivši atletičar rodom iz Slavonije živi u Zagrebu gdje je završio sportski menadžment, a ističe kako ga je ljubav prema sportu dovela do ostvarenja svog sna. Ice Wonderland osnovao je 2016. godine, a u posao je krenuo sam, i to od nule. No ubrzo je nastala prava mala obiteljska tvrtka.
'Nije bilo lako, krenuli smo s jednim klizalištem'
“U početku sam bio sam i nije mi bilo lako objasniti klijentima kako funkcioniraju klizališta. No sa mnom je ubrzo počela raditi supruga Rahela, moj otac i punac. Krenuli smo s manjim klizalištima u Zagrebu u sklopu shopping centara, da bi danas pokrivali cijelu Hrvatsku. Prve godine smo imali jedno klizalište, druge šest, treće 10 i sada ćemo imati između 15 i 20 klizališta”, istaknuo je Natko za portal Generacija.
Pripreme za novu sezonu, dodao je, upravo su u samoj završnici pa im zna biti vrlo zahtjevno i stresno.
“Sva klizališta i sva događanja kreću u isto vrijeme, početkom prosinca i traju do sredine siječnja. Treba to sve organizirati, a teško je biti na 15 mjesta u isto vrijeme. Sada nam je vrhunac sezone kada smo u pogonu i doslovce ne spavamo”, rekao je i dodao kako posla imaju i previše pa su tako morali odbiti dva grada jer nisu imali kapaciteta i jer im se nisu dovoljno rano javili.
Kako bi bili konkurentni, svoju ponudu svake godine obogaćuju novim uslugama i proizvodima.
“Tako svojim klijentima predlažemo i opciju vođenja cijelog projekta, organiziranja i provedbe događanja na ledu, predstava, sportskih utakmica, osnovne i napredne škole klizanja, zabavnog programa kao i nove hit proizvode za animaciju poput ledenih tobogana i staza, sanjkališta, grudališta i guralica u obliku pingvina koje su postale naš prepoznatljivi znak”.
'Divno je vidjeti djecu prvi puta na ledu'
Ciljaju i na vanjska tržišta. Ove godine su prešli granice Hrvatske i rade jedno klizalište u BiH, a planiraju ići i u zemlje EU, kao i u druge susjedne zemlje.
Cijeli tekst možete pročitati na portalu Generacija.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.