EVO O ČEMU JE RIJEČ

Meghan Markle se vratila na Instagram: Ima novi posao

Autor

hk/h

Meghan Markle, supruga britanskog princa Harryja, lansira novi lifestyle brend koji je nazvan po mjestu na obali oceana u Kaliforniji, gdje žive.

15.03.2024. u 13:06
Ispiši članak

Instagram stranica i web stranica za American Riviera Orchard puštene su u rad bez prethodne najave u četvrtak, a obje imaju grb zlatne boje. Logo sadržava riječ Montecito, enklavu slavnih u kojoj par živi od 2020. godine.

To je mjesto blizu Santa Barbare koja se ponekad naziva i Američka rivijera. Na stranicama jednostavno piše: "od Meghan, vojvotkinje od Sussexa". 

Čini se da je American Riviera Orchard brend s temom kuhinje i stila života. Predstavljanje u četvrtak popraćeno je zrnatim promotivnim videom u retro stilu u kojem se vidi Meghan Markle kako aranžira cvijeće i peče u kuhinji.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli @american_riviera_orchard

Otišli prije četiri godine

Korisnicima se nudi prilika da se prijave kako bi postali "prvi koji će saznati za proizvode, dostupnost i novosti iz American Riviera Orcharda". Harry i Meghan, koja je Amerikanka, napustili su kraljevske dužnosti 2020. godine i preselili se u Kaliforniju.

Britanska princeza šokirala priznanjem: 'U trudnoćama sam bila izložena zlostavljanju'

Njihov službeni Instagram profil @sussexroyal od tada nije objavio ništa. Osobni profili Meghan Markle na društvenim mrežama i bivši lifestyle blog zatvoreni su prije nego što se par vjenčao.

 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.