POGLEDAJTE O ČEMU JE RIJEČ

SJAJNO Vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu nagrađen Graphis srebrnom nagradom

Autor

pv/h

Studio Sensus Design Factory osvojio je Graphis srebrnu nagradu za vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu (AMZ) te je uvršten u Graphis Design Annual za 2020. godinu, priopćio je AMZ.

16.08.2019. u 11:54
Ispiši članak

"Novi znak sadrži apstrahirani simbol jedinstvenog i jednog od najvrjednijih izložaka Arheološkog muzeja u Zagrebu — Zagrebačke lanene knjige — rukopisa s najdužim sačuvanim tekstom etruščanskog jezika i jedinog očuvanog primjerka lanene knjige u čitavom antičkom svijetu", objasnio je motiv novog vizualnog identiteta AMZ-a Nedjeljko Špoljar iz Sensus Design Factoryja.

"Promotivne materijale Muzeja odlikuje čvrst i dosljedan, ali stilski neutralan tipografski okvir koji se upotpunjava uporabom biranih pozadinskih slika — tako definirajući ton i ilustrirajući određeno povijesno razdoblje", dodao je.

Graphis Design Annual publikacija je koja dokumentira najbolju međunarodnu dizajnersku produkciju unutar jednogodišnjeg razdoblja.

Nagrađeni vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu može se pogledati na Graphisovim stranicama.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.