SVE JE DOBRO SMIŠLJENO

JESTE LI ZNALI? Evo zašto se mandarine prodaju u crvenim mrežicama

Autor

lub/100posto

Možda ste primijetili da se naranče i mandarine u supermarketima uvijek prodaju u crvenim mrežicama. Za razliku od njih, limun se uvijek prodaje u bijeloj, žutoj ili zelenoj mrežici. A razlog ovakvog odabira pakiranja, čini se, nije slučajan.

05.11.2019. u 09:50
Ispiši članak

Naime, u crvenoj mrežici mandarine izgledaju rumenije, odnosno, zrelije, poželjnije, pa je i veća vjerojatnost da će ih kupci poželjeti kupiti. Trgovci se služe istim trikovima kada su u pitanju i limun i grejp kojima najbolje odgovoraju bijela, žuta ili zelena mrežica.

Veće košarice - više kupnje

Nije slučajno ni to da su košare u prodavaonicama sve veće, a Martin Lindstrom, autor knjige koja se bavi trikovima trgovaca, kaže da zahvaljujući većim košarama kupci kupuju 19 posto više proizvoda, piše 100posto.

Jedan od načina da povećaju prodaju je i trik trgovaca da hladnjake s mlijekom i mliječnim proizvodima stave na kraj prodavaonice, jer upravo to su proizvodi koje većina kupaca svakodnevno kupuju. Baš zbog takvog razmještaja, kupac mora obići cijelu prodavaonicu samo da dođe do osnovnih namirnica koje mu trebaju, a i time je velika vjerojatnost da će mu nešto neplanirano zapeti za oko po putu.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.