VRHUNSKI ZNALAC
Jedan od najvećih milijardera na svijetu otkriva kako se bogatiti: 'Ne idite često u urede'
Bernard Arnault francuski je poslovni čovjek, investitor i kolekcionar umjetnina. Osnivač je, predsjednik i izvršni direktor LVMH grupacije, najveće svjetske luksuzne modne kuće. Možemo svašta naučiti od trećeg najbogatijeg čovjeka na svijetu, a ovaj puta donosimo vam savjete kako se približiti razmišljanju jednog milijunaša.
Bernard Arnault počeo je kupovati modne marke još u osamdesetima, ali tek je u posljednjem desetljeću postao jednim od najvećih milijardera na svijetu. Arnaultova kompanija ima impresivan portfelj prestižnih brendova, uključujući Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy, Moet & Chandon, Hennessy, Bulgari, Fendi i TAG Heuer. Poznat je po svojoj samozatajnosti u usporedbi s nekim drugim milijarderima poput Jeffa Bezosa ili Elona Muska.
Vrunski je znalac i majstor u poslovnim strategijama koje su doprinijele uspjehu njegove kompanije. Rado dijeli svoja znanja i iskustva, a tako smo i saznali za njegove četiri strategije koje vode do uspjeha. Arnault ističe važnost fokusa na kvalitetu rada i obavljanje poslova na visokoj razini, umjesto da se opsesivno fokusirate samo na financijske rezultate. Njegova poruka je da ako posao obavljate izvrsno, financijski uspjesi će doći sami po sebi. Unatoč tome što je poznat po preuzimanju i restrukturiranju tvrtki, njegov naglasak na kvaliteti rada ukazuje na dugoročni i održiv pristup poslovanju.
Četiri strategije koje vode do uspjeha
Bernard Arnault naglašava važnost ukroćivanja ega u poslovanju. Njegova skromnost dolazi do izražaja kroz izjavu da ga ne zanima vlastita promocija, već samo promocija njegovih marki i dizajnera. Ova filozofija stavlja u fokus timski rad i podršku kreativnosti drugih, umjesto stavljanja vlastitih interesa u prvi plan. Arnaultov naglasak na slušanju i prepoznavanju tuđe kreativnosti te sposobnost pretvaranja te kreativnosti u poslovnu stvarnost ukazuju na važnost suradnje i timskog rada u postizanju uspjeha, prenosi Mood.hr.
Poduzetnik hrabro potiče vjeru u vlastitu viziju unatoč skeptičnosti drugih. Sjeća se trenutaka kad su mu ljudi govorili da nema smisla okupljati toliko marki pod jednim krovom. Unatoč sumnjama, Arnault je ostvario uspjeh, a njegova vizija se pokazala ispravnom. Ovaj stav naglašava važnost vjere u vlastite ideje i sposobnost da se ostvari nešto i kad drugi možda sumnjaju. Arnaultov uspjeh, unatoč početnim sumnjama, također podsjeća na važnost inovacije i hrabrosti u poslovanju.
Ponašajte se kao da ste svi dio male tvrtke
"Konstantno govorim svom timu da se ponašamo kao da smo dio male tvrtke. Ne idite često u urede, radije budite s klijentima ili dizajnerima dok rade. Posjećujem trgovine svaki tjedan i uvijek tražim voditelje. Želim ih vidjeti na licu mjesta, ne u njihovim uredima gdje obavljaju papirologiju", izjavio je Arnault.
Arnault upozorava na opasnost od gubitka osjećaja za posao kad postignete uspjeh. Naglašava važnost kontinuiranog pažljivog praćenja i analize poslovanja, čak i kada postignete visok stupanj uspjeha. Njegova poruka je da je potrebno pažljivo promatrati svaki aspekt poslovanja, pregledavajući svaki kutak i dio tvrtke. Isto tako, ukazuje na važnost stalnog unapređenja i traženja područja koja se mogu poboljšati.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.