Hrvatski Neuromarketing

Hedda Martina Šola objavila novu knjigu: utjecaj dječjih lica u reklami

Autor

Direktno.hr

Nakon izlaganja autorice Hedde Martine Šole, M.Econ. u dvorani se moglo vidjeti mnogo vidno začuđenih lica
20.06.2016. u 15:13
Ispiši članak

16.06.2016. u Zagrebu, u Narodnom Sveučilištu Dubrava, održana je svečana promocija prve knjige o neuromarketingu: „Marketinška Oružarnica“, autorice Hedde Martine Šole, M.Econ. stalne sudske vještakinje za marketing, profesorice na nekoliko privatnih fakulteta u Hrvatskoj te međunarodno priznate stručnjakinje za marketing u RH (Hübners Who is Who in Croatia in 2015).

Korice knjige potpisuju tri stručna recenzenta, sve redom ugledni sveučilišni profesori, a knjiga osim što će služiti studentima koji izučavaju marketing, biti će i vrijedno štivo svim osobama koje su zaposlene u marketingu, kao i profesorima na fakultetima koji predaju marketing.Na promociji se okupilo puno uglednika i to: sveučilišnih profesora, sudaca, odvjetnika, liječnika, biznismena i studenata, dok su knjigu predstavili: direktorica Turističke zajednice Grada Novalje, gđa Marina Šćiran Rizner, prodekan Sveučilišta Libertas, prof.dr.sc. Davor Perkov, prodekanica Veleučilišta Baltazar, dr.sc. Ana Skledar Matijević, prof.v.š. i prodekan Fakulteta društvenih znanosti Sveučilišta Hercegovina iz Mostara, prof.dr.sc. Stanislav Nakić.

Iz javnog života, na promociji je bila i novo izabrana ljepotica Petra Bojić i vlasnica licence Miss Supranational Hrvatske, gospođa Sanja Bjedov Popović, dok je voditeljica cijelog svečanog programa bila Paula Jelinek.

Nakon izlaganja autorice Hedde Martine Šole, M.Econ. u dvorani se moglo vidjeti mnogo vidno začuđenih lica jer je autorica iznijela nove činjenice o znanstvenim istraživanja na polju neuromarketinga kao i manipulacije kojima samo svakodnevno izloženi od strane raznih kompanija u svrhu bolje prodaje proizvoda a da toga nismo niti svjesni.

Sve to je detaljno elaborirano na tristotinjak stranica u autoričinoj knjizi „Marketinška oružarnica“ koja se od danas može naći u slobodnoj prodaji, Izdavačke kuće Redak.

Neuromarketing je mlada disciplina, odnosno sklopljen brak između marketinga i neuroznanosti, a koja je preplavila Europu jer koristi scanove ljudskog mozga, kako bi dala odgovore na pitanja kako najbolje približiti određeni brand potrošaču kao i zašto kupci kupuju određenu marku proizvoda a drugu ne.

Tradicionalne marketinške tehnike ne mogu dati odgovore na ta pitanja.

No, saznali smo jednu zanimljivu stvar na promociji: da istraživanje koje je radio Daimler –Chrysler kako bi istražio mozak potrošača koji kupuju njihove automobile, od svih automobila a bilo ih je 66 (među njima i Ferrari), pobijedio je Mini Cooper. Zašto?

Neuromarketinškom analizom je utvrđeno da ispitanici kada vide Mini Cooper imaju najopuštenije lice i zapravo vide: „Bambi na 4 kotača“, „Pikachu s ispušnom cijevi“ ili „malu svjetlucavu osobu“.

Autorica knjige, H.M.Šola, M.Econ. je objasnila kako je još davno dokazano u marketingu da dječja lica imaju snažan utjecaj na naš mozak, dok je neuromarketing otišao korak dalje i došao do zanimljivih podataka koji svima mogu koristiti u daljnjem poslovanju i osnaživanju ili razvoju njihovog branda.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.