LIMITED EDITION ZA PROLJEĆE/LJETO
FOTO 'We Are HAH' u Yamamay kampanji za novu kolekciju nadahnutu hollywoodskim zvijezdama 50-ih
Američki brend "We Are HAH" u suradnji s talijanskim brendom donjeg rublja Yamamay donosi limited edition kolekciju donjeg rublja za proljeće/ljeto 2023. godine pod nazivom "Ciao Hollywood".
"We Are HAH" se Yamamay-u pridružio kako bi kreirao jedinstvenu kolekciju nadahnutu hollywoodskim zvijezdama 50-ih godina. Prirodan stav i zavodljivost, novi način dizajniranja, estetika i udobnost koju je žena kreirala za ženu su lajtmotiv cijele kolekcije, a kolekcija je predstavljena na Milan Design Week-u.
Kompleti luksuznog donjeg rublja proizvedeni su od recikliranih vlakana i sastoje se od: balkonet grudnjaka koji je obogaćen detaljima izreza i čipkom te providnim tilom, tangi i čipkastog grudnjaka, čipkastih gaćica visokog struka te dugačkih podsuknji u dvije boje. Komadi su kreirani kako bi naglasili žensku siluetu i eleganciju, a dolaze u fluo narančastoj boji i u klasičnim bojama – romantično rozoj i senzualno crnoj. Kolekcija je predstavljena tijekom prezentacije i koktel zabave koja se održala u restoranu Sophia Loren u Milanu.
"Ova suradnja je za mene doista posebna jer smo sjedinili dva vrlo jaka kultna brenda; California Cool, Italian Chic. Zajedno smo kreirali kolekciju koja je za modernu i jedinstvenu, autentičnu, ženu, udobna i šik", izjavila je Sharleen Ernster, CEO Founder tvrtke HAH.
Gianluigi Cimmino, CEO Yamamay-a povodom ove suradnje istaknuo je kako slijedi rad brenda "We Are Hah" već godinama.
"Volim njihovu kreativnost i talent, njihovu jaku istovjetnost i način na koji je iskazuju. Ova cjelina je mješavina dvaju brendova, naših uobičajeno sexy i romantičnih komada ukomponiranim s njihovim. Siguran sam da će naši kupci to znati cijeniti", kazao je.
Kolekcija je već dostupna na yamamay.com te u svim Yamamay prodajnim mjestima.
HAH je nastao iz jedinstvenog iskustva, strasti i vizije osnivačice Sharleen Ernster. Sharleen ima iskustva u vođenju globalnih brendova više od 10 godina. Bila je chief dizajner u Guess-u i preko 13 godina radila je kao voditeljica dizajna Victoria Secret-a gdje je usavršila svoju stručnost u kategorijama donjeg rublja, kupaćih kostima i odjeće za spavanje. Kao strastveni lider, kojem je stalo do ljudi i do planete, kreira održive proizvode, a upravo je održivost srž njezina poslovanja.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.