JAKA KONKURENCIJA

Agencija Manjgura osvojila zlato na Grand PRixu Hrvatske udruge za odnose s javnošću

Autor

ri

Agencija Manjgura osvojila je jedino zlato u konkurenciji 14 finalista Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću, s konferencijom "Prodajni Mindset: The Wolf Strikes Again" za klijenta Prodajni Mindset.

23.04.2024. u 08:12
Ispiši članak

Najveće domaće priznanje komunikacijskim stručnjacima za inovativnost i stručnost u izvedbi projekata odnijela je u kategoriji Organizacija i komunikacija događanja, s konferencijom na kojoj je 17. studenog 2023. u Zagrebu kao glavna zvijezda zasjao bivši broker i pravi Vuk s Wall Streeta Jordan Belfort.

Po njegovoj je životnoj priči snimljena i holivudska uspješnica s Leonardom di Caprijem u glavnoj ulozi, a uz Belforta su u Zagrebu nastupili i drugi poznati govornici iz svijeta biznisa, leadershipa i marketinga. Konferencija "The Wolf Strikes Again" predstavljena je kao jedan je od najiščekivanijih poslovnih događaja u regiji u posljednjih 17 godina.

Ujedno je kruna Prodajnog Mindseta, jedinstvenog koncepta evenata, edukacije i networkinga osmišljenog kako bi pomogao u unaprjeđenju prodajnih vještina, iza kojeg stoje iskusni predavači, komunikatori i edukatori Saša Tenodi i Vedran Sorić, uz podršku poznatog poduzetnika Ognjena Bagatina

Velik interes za konferenciju

"Izazov je bio motivirati ljude da plate ulaznicu i posjete upravo naše događanje, kada se kroz godinu izreda 20-ak konferencija koje privlače sličnu publiku. Strateški osmišljenom kampanjom za događaj je stvoren organski interes vodećih mainstream i poslovnih medija iz Hrvatske i regije. Zbog kontroverzne prošlosti ključnog govornika javnost se polarizirala, prijateljstva ugrozila, ali, uz malo rizika, svi ostvareni ciljevi pokazuju da kao rezultat imamo najuspješniju prodajnu konferenciju desetljeća", istaknula je Anamarija Hrvoić Đurić, starija savjetnica Manjgurinog tima, koji su činile i savjetnica Marja Čolak te mlađa savjetnica Dora Novak.

Interes za konferenciju traje i danas, na što ukazuje kontinuirana prodaja pristupa snimci konferencije, ali i napori da Belfort posjeti i neke druge gradove u regiji. Krovni cilj – jačanje vidljivosti i broja članova Kluba Prodajni Mindset u potpunosti je ostvaren – nakon konferencije broj pristupnika Klubu povećao se za čak 140 posto, a pridružile su se i neke međunarodne korporacije koje će svojim djelatnicima omogućiti trajnu edukaciju upravo kroz Prodajni Mindset. U tijeku su i pregovori za pozicioniranje Prodajnog Mindseta i na drugim kontinentima.

"Snažna sinergija između klijenta i agencije"

"Posebno smo zadovoljni što se projekt Manjgure i Prodajnog Mindseta istaknuo među jakim prijavama u kojima su klijenti veliki i već snažno afirmirani brendovi i organizacije. Recept za uspjeh su snažna sinergija između klijenta i agencije, strateško promišljanje i sposobnost stalne prilagodbe u hodu", izjavio je u povodu osvajanje nagrade direktor i vlasnik Manjgure Krešimir Macan.

Macan se osvrnuo na ideju o kojoj se sve glasnije šuška: 'To ne bi dobro prošlo unutar HDZ-a'

"Partnerski odnos koji smo s Manjgurom imali kroz suradnju na projektu "Prodajni mindset: The Wolf strikes again" je nešto što još nisam doživio kod organiziranja konferencije. Manjgurin tim uvijek je bio proaktivan, pun prijedloga i na usluzi i za poslove izvan prvotno dogovorenog. Vodili su nas prema tome da konferencija s Jordanom Belfortom bude jedna od PR-ovski najbolje realiziranih poslova uopće. Grand PRix HUOJ-a je potvrda izvrsnosti Manjgure", naglasio je Ognjen Bagatin.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.