kvaliteta usluge

Zračna luka Zagreb: Nema poteškoća, naše su usluge u skladu sa standardima i dogovorenim procedurama

Autor

mjš/h

Koncesionar Zagrebačke zračne luke Franjo Tuđman, tvrtka Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ), u procesu pružanja usluga putnicima i ostalim korisnicima aktivnosti provodi u skladu s definiranim standardima kvalitete usluga i dogovorenim procedurama, ističu iz MZLZ-a na upit da komentiraju objave da na toj luci poteškoće imaju putnici i drugi korisnici.

10.10.2017. u 15:24
Ispiši članak

"Zagrebačka zračna luka redovito održava sastanke s predstavnicima zrakoplovnih kompanija, na kojima se raspravlja o svim problemima i nedostacima, kao i prijedlozima za rješenja i otklanjanja, koja se zajednički dogovaraju", kažu iz MZLZ-a.

Podsjećaju da su preseljenjem na novi putnički terminal, kao u potpuno novo okruženje, implementirane nove procedure i nove tehnologije, zaposleni su i educirani novi djelatnici te da u stalnom procesu prilagodbe svi ulažu maksimalne napore da se otklone svi mogući nedostaci s ciljem unapređenja kvalitete usluge i podizanja razine zadovoljstva putnika.

Iznose i podatke da je promet zračne luke od početka ove godine u stalnom porastu, tako da nakon rasta od 15 posto u rujnu, u prvih deset dana listopada već bilježe porast od 20 posto u odnosu na prošlogodišnji listopad, a od početka ove godine imaju kumulativni rast od 12 posto.

"Do kraja ove godine zagrebačka zračna luka prvi put u povijesti očekuje 3 milijuna putnika, a osim porasta broja putnika znatni rast bilježimo i u cargo prometu te je nakon rekordnog srpnja i u kolovozu ostvaren rast od 46 posto u odnosu na lanjski kolovoz. Pozitivni cargo trendovi se nastavljaju i u rujnu", kažu iz MZLZ-a.

Zaključuju da su od početka koncesijskog razdoblja, koje je počelo krajem 2013., uspostavili suradnju s devet novih aviokompanija i da je uvedeno 13 novih cjelogodišnjih linija, od čega ih je najviše, osam, realizirano u ovogodišnjem ljetnom redu letenja.

Na upit Hine, kako posluju i surađuju sa zagrebačkom zračnom lukom i imaju li kakvih problema, iz domaćeg nacionalnog zračnog prijevoznika Croatia Airlines odgovorili su da su kao najveći korisnik njezinih usluga aktivno sudjelovali u testiranjima i ostalim procesima, koji su prethodili otvaranju novog putničkog terminala.

"I nakon otvaranja novog terminala ulažu se zajednički napori s partnerima iz MZLZ-a na otklanjanju uočenih nedostataka u operativnom poslovanju zračne luke, kako bi se unaprijedila kvaliteta usluge i podignula razina zadovoljstva putnika", kažu iz Croatia Airlinesa, koji ostvaruje više od 50 posto prometa na toj zračnoj luci.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.