POGLEDAJTE ŠTO SE NUDI

ZET-u fali radne snage pa su raspisali veliki natječaj: Javiti se mogu i umirovljenici

Autor

db

ZET je raspisao natječaj kojim traže niz djelatnika iz zanimanja koji se tiču održavanja tramvaja i autobusa te samih prostorija ZET-ovi spremišta i garaža i to na neodređeno.

26.11.2024. u 16:51
Ispiši članak

Zagrebački gradski prijevoznik ZET traži: autoelektričara, autogumara, autolimara, automehaničara, bravara, brusača, čistača, električara, glodača, građevinski radnik, kotlovničara, lakirer, limara, mehatroničara, montera, stolara, strojobravara, tokara, vodoinstalatera, zavarivača, vozač-parkirača.

Naime, za gotovo sva zanimanja traži se srednja stručna sprema, a potrebno je da radnici budu i zdravstveno sposobni za obavljanje ovog posla. "Uvjeti rada: moguć rad u smjenama, subotama, nedjeljama i blagdanima, moguć rad u vlazi, propuhu, buci, propuhu, na otvorenom, u radnim jamama", stoji u javnom pozivu objavljenom na stranicama ZET-a.

Ne postoji rok za prijavu jer je poziv otvoren dokle god postoji potreba za radnicima, a potreba je velika. Također, ZET ponavlja i potrebu za vozačima autobusa. Ako to žele, javiti se mogu i umirovljenici, koji će biti zaposleni na pola radnog vremena.

FOTO: Antonio Balic / CROPIX

Trenutni zaposlenici stariji od 50

"Na javni poziv za slobodno radno mjesto Vozač autobusa mogu se prijaviti korisnici mirovine, a koji ispunjavaju navedene uvjete. Zagrebački električni tramvaj će nakon provedenog selekcijskog postupka s odabranim kandidatima sklopiti ugovor o radu na određeno vrijeme za radno mjesto Vozač autobusa s nepunim radnim vremenom u trajanju od 20 sati tjedno", poručili su u ZET-u. 

ZET traži novu radnu snagu jer su trenutni zaposlenici već u poodmakloj dobi te je velik dio njih pred mirovinom. Prosječna dob djelatnika blizu je 50 godina, a znatan broj njih stariji je od 55.

Prvi čovjek ZET-a izjavom iznenadio čak i Tomaševića: 'Pozvali smo fit penzionere...'

Veliki problem je taj što primanja koja se nude vozačima zapravo nisu konkuretna u sektoru prijevoza. Mnogi se zbog toga ne žele javiti kako bi radili za 1200 do 1400 eura neto, prenio je Večernji list.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.