PRETVARA LI SE ZAGREB U BANGLADEŠ?

Zagrepčanka se žalila pa dobila odgovor: 'Ništa nas ne može povrijediti. Mrtvi smo iznutra'

Autor

kkž

Zagreb je u posljednjih nekoliko godina postao simbolom gužve u prometu u Lijepoj Našoj. Iako metropola ima jednu od najvećih "eskadrila" javnog prijevoza, sve češće se građani tuže na neredoviti dolazak i zastoje javnog prometa. 

24.10.2024. u 14:43
Ispiši članak

Tako je jedna objava na Redditu zapravo pokazala pravo stanje svijesti Zagrepčana i frustracije zbog Javnog prometa u Zagrebu (ZET). 
"Cijeli život koristim javni gradski prijevoz, i u školu i u srednju i na faks i na posao. I svima sam govorila da su tramvaji super i trebali bi ih više koristiti. Takve stvari mi više ne padaju na pamet te sad ako negdje moram biti u određeno vrijeme uvijek idem autom jer čak i dok je gužva, znam koliko mi treba i kad da krenem", započela je ogorčena Zagrepčanka.

"Na poslu moram biti u devet. Tramvajem mi u prosjeku treba 20 minuta. Da ne zakasnim i da se u miru pripremim krećem od kuće u 7.45, stanica mi je na pet minuta. E sad, tramvaj u osam, ne dolazi, idući je 8.15, nema ni njega. Evo, počela je i kiša padat, 8.30 opet ništa... Ovaj u 8.45 dolazi, naravno, je*eno prekrcan jer prijašnja tri nisu došla, guram se unutra jer mi nije opcija ostat vani i nadat se da će se onaj za 15 minuta ukazat", dodala je te zaključila: 

"Da rezimiramo: 55 minuta čekanja tramvaja na kiši, 20 minuta vožnje u prenatrpanom tramvaju i naravno kasnim na posao. Situacija je takva već skoro četiri mjeseca, ovi tramvaji u osam, 8.15 se pojave jednom mjesečno. Naravno da mi je puno bolja opcija 40 minuta se polako vozit u gužvi u udobnosti vlastitog auta i stići na vrijeme. Svako toliko opet odlučim pružiti šansu tramvaju i uvijek se razočaram".

FOTO: Ranko Suvar / CROPIX

'Čekaj kad padne snijeg'

Ta objava je pokrenula veliku raspravu među redditovcima.  "Kiša je. Čekaj kad padne snijeg. Onda možeš čekat cijeli dan. Ništa ne vozi", istaknuto je u jednom komentaru. "Tramvajima bi trake trebalo fizički odvojiti od ostatka ceste i trebalo bi zabraniti taksijima da ih koriste. Ovako ili neki kre*en stane na tračnice i nikom ništa ili gužva od automobila zatvori put i tramvaju. A i taksija danas ima toliko da fakat smetaju i svatko otvora j.d.o.o. i ima taksi", naveo je jedna komentator koji je ubrzo dobio i odgovor:

"Tramvaji jesu fizički odvojeni od ceste, npr. Vukovarska, ali se opet tamo toliko sporo voziti tramvajem jer staje svakih 50 metara skoro. A da ne pričam da se svaki dan pokvari negdje neki tramvaj pa ga drugi tramvaji ne mogu obići". "Dugo ti je trebalo da kreneš s autom. Neki od nas su zapekli zanat čekajući liniju  268, nas više ništa ne može povrijediti. Mrtvi smo iznutra", pošalio se jedan Redditovac.

"Ma nije do Zagreb (iako da, u Zg svakim tjednom postaje sve upitnije hoćeš li stići igdje na vrijeme) već je cijela Hrvatska s javnim prijevozom postala kao Bangladeš. Ako stigneš - dobro da jesi. To je sve rezultat pogodovanja rođacima, pa privatizacija, potom uštede... Očekuj u idućim godinama još više frustracija na ovu temu", napomenuto je u jednom komentaru.

Jutarnji rant na tramvaje u Zagrebu
byu/SparkMik incroatia

'Transparentnost bi puno toga riješila'

"Da ja isto više luda na te tramvaje je*em im ma*er Tomaševiću i svima u ZET-u. Znači idem do Dupca treba mi 11. ili 4. dok čekam pola sata u međuvremenu prođe pet dvanaestica, šest, sedmica i četiri je*ene petice koje se okreću kod Maksimira".  

"Ako se oslanjaš na tramvaje da negdje stigne na vrijeme, onda bi trebala uračunati da će ti trebati bar duplo više vremena, zato što tramvaji stalno upadaju u različite probleme zbog kojih su nepouzdani. Nisu kao podzemna željeznica gdje se točno zna koliko će trebati od stanice do stanice i koliko dugo stoji na stanici.

Stanovnici Novog Zagreba dobili veliko iznenađenje: Mnogi će morati mijenjati svakodnevicu

Po meni je puno veći problem to što nemamo dobar sustav koji bi korisnike tramvaja obavijestio gdje je tramvaj koji čeka, koliko se brzo kreće, koliko je popunjen, hoće li ga na sljedećem semaforu zaglaviti dva tramvaja ispred koji su propustili svoje zeleno i itd.. Ako mogu vidjeti gdje mi je dostavljač i koliko brzo se kreće, može se i ovo složiti. Transparentnost bi puno toga riješila", predložio je jedan Zagrepčanin. Neki su pak dodali da su zbog situacije u javnom prijevozu prešli na bicikle te električne romobile. 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.