DEGUTANTNO

Zagrebačka menza ponovno u problemima: Pogledajte što su ovaj put studenti našli u svojim tanjurima

Autor

aks

Zagrebački studenti u jednoj zagrebačkoj menzi pronašli su žohare u hrani. Nakon što su objavili fotografije na društvenim mrežama, zaprimili su poziv od nepoznatog pozivatelja koji im je naložio da izbrišu spornu objavu. 

01.12.2023. u 15:09
Ispiši članak

U četvrtak, u razmaku od nekoliko sati više je žohara pronađeno u tanjurima zagrebačkih studenata koji su jeli u brzoj menzi Studentskog doma Stjepan Radić.

Jedan od studenata kojem se žohar našao u tanjuru u menzi  nakon degutantnog otkrića sve je objavio na društvenim mrežama. Nedugo kasnije stigao mu je poziv s nepoznatog broja.

FOTO: Unsplah (Ilustracija)

"Nakon nepunih 30 minuta zvao ga je nepoznati broj tražeći ga da ukloni navedenu sliku", objasnio je cimer studenta koji je pronašao insekte u obroku.

Nepoznati muškarac koji je nazvao nije se predstavio, a nakon što je naložio da se objava ukloni ponudio je mladuću povrat novca i besplatnu večeru uz primjedbu da se takve stvari prijavljuju na licu mjesta, a "ne objavljuju po društvenim mrežama".

'Studenti ogorčeni'

"Želio bih istaknuti da su studenti ogorčeni situacijom s prehranom u SD-u Stjepan Radić, koji je najveći dom u Hrvatskoj. Želio bih bolje uvjete za svoje kolege i sebe jer drugog izbora nemamo", rekao je student za Dnevnik.hr i dodao kako ne krivi tete u menzi te da imaju njegovu punu podršku.

Ravnatelj Mirko Bošnjak izjavio je kako osoblju ništa nije prijavljeno.

Licemjerje zagrebačkog Studentskog centra: Za lošu uslugu optužuju - studente

Iz SC-a su priopćili kako su prekontrolirane  sve namirnici koje se koriste za izradu spornog obroka i da nije uočeno ništa sporno. Naveli su i kako je uz redovnu, provedena i dodatna dezinfekcija prostora u kojima se radi i čuva hranu u SC-u.

Isprika iz restorana

Objavili su i kako su djelatnici restorana kontaktirali studente te su se ispričali zbog propusta, a novac su im vratili. 

"Ovom prilikom želimo se ispričati studentima na propustu koji se dogodio te pozvati ih na suradnju kako bismo što brže i efikasnije riješili sve izazove s kojima se susrećemo", objavili su i zamolili studente ako nisu zadovoljni uslugom da reagiraju odmah i jave se odgovornoj osobi u restoranu. Za kraj su upozorili da je važno da studenti sačuvaju račune te da prigovor ulože odmah na licu mjesta.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.