PODSJETIO NA PRETHODNE USPJEHE
Tomašević se pohvalio novim projektom u gradu: 'Ulažemo ogromna sredstva'
Nakon dugog niza godina u kojim u Zagrebu nije izgrađen ni metar nove tramvajske pruge, uz izgradnju pruge na Sarajevskoj cesti koja je pokrenuta prije desetak dana, u ponedjeljak je pokrenuta i realizacija izgradnje tramvajske pruge na Heinzelovoj ulici od Ulice kralja Zvonimira do okretišta na Savišću.
Grad Zagreb je u ponedjeljak uputio u prethodno savjetovanje predmet nabave za gradnju nove pruge procijenjene vrijednosti 48 milijuna eura, s rokom izvršenja od 24 mjeseca od uvođenja u posao.
"Grad Zagreb ulaže ogromna sredstva u prometnu infrastrukturu u Zagrebu, što se odnosi na obnovu voznog parka ZET-a, izgradnju novih trasa tramvajskih pruga i obnovu postojećih, kao i u izgradnju novih cestovnih koridora poput produžene Branimirove i Kolakove, Sarajevske, Medpotoka, Jarunskog mosta i Šarengradske", rekao je gradonačelnik Tomislav Tomašević.
Iz Grada podsjećaju kako je su u travnju započeli izgradnju novog centra Paromlin, u srpnju obnovu Doma sportova i izgradnju bazena u Španskom, dok se u listopadu započela izgradnja nove Sarajevske ceste. Zajedno s početkom izgradnje tramvajske pruge po Heinzeleovoj, sada je u realizaciji pet od osam strateških projekata čiju je izgradnju gradonačelnik Tomašević obećao pokrenuti u prvom mandatu.
FOTO: Josip Bandic/CROPIX
Evo što je još predviđeno projektom
Ovim projektom predviđena je izgradnja dvokolosječne tramvajske pruge s kontaktnom mrežom u središnjem zelenom pojasu prometnica - Heinzelove i Radničke ceste u dužini približno 3700 metara te ispravljačke stanice za potrebe napajanja nove tramvajske pruge.
Nadalje, projektom su planirana nova rješenja pričvršćenja kolosijeka s jednostavnom i brzom ugradnjom, većom trajnošću, manjom vrijednošću ekvivalentne razine buke, što u konačnici rezultira i jednostavnijim i ekonomičnijim održavanjem.
Tomašević dobio izazivača za gradonačelničku fotelju: 'Zagreb nema vremena čekati'
Predviđena je i rekonstrukcija kolektora kanalizacije koji su građeni između 1920. i 1950. godine te ih je nužno rekonstruirati prije izgradnje tramvajske pruge.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.