IZA SVEGA STOJI DOBRO POZNATO IME

Taksist devet kilometara vožnje naplatio 105 eura: Sad ima suludo objašnjenje zašto

Autor

kkž

Pritužbe građana na skupi autotaksi prijevoz dio su svakodnevice, a naš portal u više navrata pisao je upravo o tom problemu. Sada je u javnost izašla još jedna pritužba. 

26.04.2024. u 11:47
Ispiši članak

Naime, prijevoz od zagrebačkog prigradskog naselja Buzin do Trešnjevke u špici, kad ljudi odlaze s posla, anonimna osoba platila je čak 105 eura. Pritom su prešli oko devet kilometara u gotovo sat vremena vožnje.

"U Googleovu tražilicu upisala sam 'Taxi Zagreb' i preglednik mi je izbacio sponzoriranu stranicu s taksi-prijevozom na koju sam kliknula ne obraćajući pažnju o čemu je točno riječ. Na broj telefona koji je naveden na toj stranici pozvala sam taksi koji me prevezao od Buzina do Trešnjevke. Vožnja je trajala od 15.02 do 15.59 s obzirom na to da je bila gužva", ispričala je za navedeni Dnevnik te dodala:

"Kad smo stigli, na moje čuđenje, taksist je kazao da vožnja stoji čak 105 eura. Isprva nisam željela platiti, a on mi je kazao kako sam mogla pratiti kretanje cijene na taksimetru pokazavši na mobitel. Međutim, on je koristio dva mobitela koja je stalno uzimao. Rekla sam mu kako sve i da sam htjela, nisam mogla pratiti cijenu jer mu je stalno mobitel bio u ruci. A, iskreno, nisam uopće niti obraćala pozornost na te mobilne uređaje. Još je samouvjereno kazao kako ne krši zakon i da možemo pozvati i policiju. Na kraju sam mu platila". 

FOTO: Unsplash

Dobro poznati prijevoznik 

Kako je kasnije otkrila na računu se vidi da je riječ o tvrtki Vlaho prijevoz j.d.o.o. Upravo o tom prijevozniku prvi je pisao naš portal prije nekoliko mjeseci. Tada se više naših čitatelja požalilo na nerealno visoke cijene spomenutog prijevoznika.

Takvi "divljaci", kako ih u žargonu nazivaju drugi taksisti, uredno imaju registriranu tvrtku, izdaju sve ili neke račune te u vozilu imaju i taksimetar i cjenik. Problem je što cjenik u žurbi građani ne čitaju, a taksimetar je baždaren tako da drastično ošteti korisnika usluge. Sve je naizgled po zakonu, ali je nedvojbeno nemoralno.

U ovom slučaju vlasnik tvrtke i direktor je Emanuel Cirimotić, a tvrtka nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost. U 2022. ostvarila je prihod od 22.800 eura i neto dobit od 1300 eura. Tvrtka ima službeno, prema podacima Poslovne Hrvatske, tri zaposlena, a prosječna plaća neto plaća je iznosila 257 eura, što vjerojatno znači da radnici nisu prijavljeni na puno radno vrijeme, otkrio je prvi portal Direktno.

FOTO: Unsplash

'Nam nije cilj uspoređivati se'

"Cijene određujemo prema Pravilniku o autotaksi prijevozu u RH. Naše su cijene veće u odnosu na druge jeftinije pružatelje usluga prijevoza i za svaku vožnju i uslugu korisnicima izdajemo fiskalni račun. Dakle, mi, kao i svaki prijevoznik, određujemo svoju cijenu. Netko želi konkurirati s kvalitetom svoje usluge, a netko s niskom cijenom", kazao je za Dnevnik.hr Emanuel Cirimotić te dodao: "U Pravilniku nije definirana niti najniža niti najviša cijena usluge prijevoza prema prijeđenom kilometru, a mogu kazati kako nerazumna cijena ni u jednom slučaju, naravno, nije dobra".

"Naša je usluga učinjena na maksimalno profesionalan način i prema svim pravilnicima. Dakle, tu ne postoji ništa sporno, nezakonito i nemoralno. Kad je riječ o usporedbi naše cijene i ostalih pružatelja taksi-usluga koji naplaćuju manje, želim kazati kako nismo u poziciji da se uspoređujemo s njima i nije nam to u interesu. Niti konkuriramo na njihovoj razini posla. Naša interna politika posla je da nam nije cilj uspoređivati se s njima niti raditi na njihov način", istaknuo je.

Šokantni račun za taksi vožnju: Naplatio uslugu čak deset puta skuplje od Bolta ili Ubera

"Ne znam što očekujete da ću vam kazati o tome, da mi serviramo 'zlatni zrak' u vozilima pa da na temelju toga formiramo cijene? Neću vam to kazati. Činjenica jest da smo svi na tržištu, ali, ponavljam, nama nije cilj konkurirati drugima i ne želimo se uspoređivati s njima. Vi želite da vam obrazložim po čemu smo mi bolji ili lošiji od drugih, ali nama to nije cilj. Niti biti bolji, niti lošiji. Naša je usluga na maksimalno kvalitetnoj razini i to je ono što vam mogu kazati", zaključio je Cirimotić.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.