POGLEDAJTE SNIMKU

Skandalozan sastanak Možemo! na kojemu se zagovara prometni kolaps u Zagrebu: Evo koji im je cilj

Autor

kj

U medijima se proširila snimka online edukacije članstva Možemo! na kojoj se zagovara prometni kolaps kako bi ljudi odustali od automobila.

20.09.2023. u 18:37
Ispiši članak

Nakon što je najavljeno da se zagrebačka Avenija Većeslava Holjevca, na dijelu od Islandske do Nežićeve ulice zbog radova na sanaciji kolnika zatvara za sav promet od četvrtka od 8.30 do subote 21. listopada u četiri sata, pojavila se snimka na kojoj se zagovara namjerni prometni kolaps u Zagrebu.

Zatvaranje Avenije Većeslava Holjevca

Ovisno o dinamici radova pristup naselju Podbrežje bit će omogućen cijelo vrijeme sa sjeverne, odnosno južne strane Avenije Većeslava Holjevca.

Radovi se izvode temeljem Programa koji je izglasala zagrebačka Gradska skupština obuhvaća asfaltiranje vrlo opterećenih prometnica.

Prometni kolaps u zapadnom dijelu Zagreba zbog radova na Selskoj

U gradu kažu da se radovi na svim takvim prometnicama ne mogu izvršiti samo tijekom ljetnih mjeseci kada je prometno opterećenje manje, no oni su nužni zbog sigurnog odvijanja prometa te produžetka korištenja samih prometnica.

Upravo kad se zatvara jedna od najprometnijih zagrebačkih ulica, Nacional je objavio kako je u posjedu snimke online edukacije na kojoj se čuju prometne ideje koje za cilj imaju stvaranje kolapsa kako bi što više ljudi odustalo od automobila i okrenulo se biciklima.

Ideje daje osoba koja nije prometni stručnjak

Vođa ove online edukacije bio je Tomislav Nakić-Alfirević, koji je istaknuo da, iako nije stručnjak za promet, već inženjer računarstva, aktivno se bavi temom prometa već deset godina i obnaša funkciju predsjednika Sindikata biciklista.

FOTO: HINA/Zvonimir Kuhtić

Ono što je Nakić-Alfirević iznio na početku prezentacije također je privuklo pažnju jer je otkrio kako se oblikuju stavovi unutar platforme Možemo! o ključnim pitanjima vezanim uz funkcioniranje gradske uprave, prenosi Nacional.

Snimka otkriva neobične i često netočne teze koje je Nakić-Alfirević iznio. Na primjer, istaknuo je da kao vijećnici često dobivaju zahtjeve od građana za proširenjem prometnih traka, dodavanjem novih traka na raskrižjima, izgradnjom podzemnih garaža i povećanjem broja parkirališnih mjesta. Međutim, Nakić-Alfirević je vijećnicima Možemo! - koji donose odluke na lokalnoj razini, uključujući one vezane uz promet - rekao da su ovi prijedlozi neispravni jer, prema njegovom mišljenju, ne donose pozitivne rezultate. Također je istaknuo da nakon godinu i pol dana provedbe takvih mjera, razina gužve se vraća na istu razinu kao prije bilo kakvih infrastrukturnih promjena.

Video online edukacije možete pogledati OVDJE.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.