DONOSIMO DETALJE
Putujete vlakom? Onda vas od petka u Zagrebu očekuje pravi kolaps
Zbog obnove za promet će biti zatvoren desni kolosijek na dionici Zagreb Glavni kolodvor – Zagreb Zapadni kolodvor od 16. lipnja u 4.00 do 27. lipnja u 23.59.
Popis vlakova koji neće voziti od 16. do 27. lipnja na relacijama Zagreb GK – Zaprešić i obratno, Zagreb GK – Savski Marof i obratno te Zagreb GK – Harmica i obratno putnicima je dostupan na mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture te na kolodvorima i stajalištima na spomenutoj trasi.
Ostali vlakovi vozit će jednim kolosijekom na relaciji Zagreb Glavni kolodvor – Zagreb Zapadni kolodvor i obratno te se očekuju kašnjenja pojedinih vlakova.
Posebne regulacije prometa usklađene su s dinamikom izvođenja radova i planirane su povremeno, sve do završetka radova, a što se očekuje sredinom 2024. godine.
"Ispričavamo se putnicima zbog kašnjenja te molimo za razumijevanje jer radovi se izvode kako bi putovanje željeznicom bilo brže i udobnije", izvijestili su iz HŽ-a.
Ukratko o projektu:
Projekt "Obnova pruge na dionici Zagreb Zapadni kolodvor (uključivo) – Zagreb Glavni kolodvor (isključivo)" provodi se na kratkoj, ali jednoj od najprometnijih dionica u Hrvatskoj koja se nalazi na sjecištu koridora RH1 i RH2 i kojom na dan prođe oko 150 vlakova. Pružna dionica duga 3,5 kilometara iznimno je važna za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz.
Obnova navedene dionice počinje od stajališta Kustošija, koje je obnovljeno prošle godine, pa do ulaza u Zagreb Glavni kolodvor.
Radovi obuhvaćaju:
- cjelovitu obnovu gornjega i donjega pružnog ustroja, što uključuje obnovu kolosijeka i zamjenu skretnica na području Zagreb Zapadnog kolodvora
- sanaciju mostova i izgradnju propusta
- izgradnju uređenih površina za pristup putnika
- radove na signalno-sigurnosnim i telekomunikacijskim uređajima
- modernizaciju željezničko-cestovnih prijelaza "Vodovodna" i "Republike Austrije"
- obnovu i zamjenu dijela sustava kontaktne mreže.
Procijenjena je vrijednost projekta 29,2 milijuna eura, a sredstva su u cijelosti osigurana iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti. Radove izvodi tvrtka Swietelsky d.o.o.
Po završetku radova na projektu vlakovi će tom dionicom moći prometovati brzinom do 120 km/h, podignut će se razina sigurnosti i interoperabilnost, a povećat će se propusna moć pruge i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu, kazali su iz HŽ-a.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.