BILO JE PUNO BOLJIH RJEŠENJA
Prometni stručnjak o kaosu na Jadranskom mostu: Prometne vlasti trebale bi dati ostavku, ovo je sve čisti fušeraj
Od subote su počeli radovi na sanaciji Jadranskog mosta. U ponedjeljak su se stvorile goleme gužve u tom dijelu grada. Kolone su se stvorile u svim smjerovima oko mosta i u kvartovima Lanište i Remetinec.
Od sedam sati ujutro na prilazima remetinečkom rotoru su bile velike kolone i zastoji. Dnevnik je o tome razgovarao s Markom Ševrovićem, predstojnikom Zavoda za prometno planiranje Fakulteta prometnih znanosti koji je odmah na početku naglasio da se radi o potpunoj nebrizi gradskih vlasi koji nemaju sluha za svoje građane.
"Riječ je o izuzetnoj lošoj realizaciji, rekao bih da je riječ o indolenciji gradske vlasti prema potrebama građana", rekao je Ševrović, koji je i obišao Jadranski most kako bi vidio u čemu je problem.
Naglasio je da su se u funkciji mogle ostaviti četiri prometne trake, a ne tri te da bi to već olakšalo promet.
Istaknuo je pozitivni primjer sanacije mosta kod Save kod Ivanje Reke, tamo su Hrvatske autoceste ostavile u funkciji četiri trake te usprkos radovima nisu bile gužve.
"Loše je napravljeno i sužavanje iz tri u jednu traku, moglo se to puno bolje odraditi, jer ovo je sve čisti fušeraj", smatra prometni stručnjak.
Javni prijevoz loše organiziran
Što se tiče javnog prijevoza također je napravljen propust. Tramvajski promet je zamijenjen autobusnim, no umjesto da se autobusna linija odvija preko Kajzerice, autobus ide preko remetinečkog rotora i opet upada u goleme gužve.
Treći veliki problem je regulacija kod Savske i Horvaćanske koja nije prilagođena radovima što dodatno stvara gužve.
"Tamo su trebali biti prometni policajci i regulirati promet", naglasio je.
Također, njegov je dojam da je devet mjeseci previše za spomenute radove, jedino u slučaju da treba mijenjati i ležajeve, ali to gradske vlasti nisu spominjale.
"Zbog svega prometne gradske vlasti trebale bi dati ostavku, jer ovo je u potpunosti neprihvatljivo u 21. stoljeću", jasno je poručio.
Ševrović je spomenuo i primjer rekonstrukcije rotora Remetinec kao pozitivan primjer.
"Sjetite se samo da nije bilo većih gužvi, a i sada su se mogla pronaći slična rješenja. Mi, prometni stručnjaci, tada smo bili iznenađeni dobrom pripremom i rješenjima koja su tada ponuđena i pokazala su se jako dobrim, a trebalo je dio njih samo sada preuzeti", zaljučio je pometni stručnjak.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.