PODSJETIO NA GRADONAČELNIKOVU IZJAVU OKO JEDNE TVRTKE
Petek: Sa znatiželjom očekujem analizu koju mi je Tomašević obećao poslati oko isplativosti modela dnevnog najma vozila
Renato Petek, zastupnik zagrebačke Gradske skupštine, komentirao je na svom Facebook profilu najam vozila od strane Grada Zagreba podsjetivši pritom na riječi gradonačelnika Tomislava Tomaševića oko tvrtke Viator.
Objavu Renata Peteka prenosimo u cijelosti.
"Nelagoda je još veća!
Budući da su bili dovedeni u pitanje podaci koje sam iznio u objavi o najmu vozila od strane Grada Zagreba, evo dopune preciznim podacima i dokumentima koje je potpisao gradonačelnik Tomašević. Isprike svima što nisam odmah objavio sve detalje i dokumente. I (Milan) Bandić mi je tvrdio da on ne gradi žičaru Sljeme pa sam morao objaviti sve ugovore s njegovim potpisom kao odgovorne osobe.
Dakle, po modelu dnevnog najma Tomislav Tomašević je kao gradonačelnik potpisao Odluke o odabiru za ukupno 268 vozila ukupne vrijednosti ugovora 26,8 milijuna kuna s PDV-om.
Od toga, Grad Zagreb je naručio za Grupu Zagrebački Holding 218 vozila u vrijednosti 21.1 milijuna kuna s PDV-om na rok od 2 godine. U 14 od 15 grupa vozila nastupa i najviše bodova osvaja tvrtka Viator, a kao partneri im se pojavljuju Auto Hrvatska ili Auto Benussi Pula. Grad Zagreb je za potrebe Ureda naručio 50 vozila, a najbolju ponudu u iznosu 6.7 milijuna kuna daje Auto HRVATSKA uz ugovor u trajanju od 3 godine.
U tijeku je nabavka još 20 vozila za ZET, a procijenjena vrijednosti ugovora je tri milijuna kuna s PDV-om.
Isprike gradonačelniku i svima što jučer nisam bio potpuno precizan sa svim podacima, brojevima vozila, ugovorima i cijenama (s PDV-om). Točno je navela glasnogovornica Ureda gradonačelnika da se tvrtka Viator nije javila za sva, već za 218, od ukupno 268 vozila.
Situacija je poslije svih detaljnih podataka još ozbiljnija. Ukupni iznos svih ugovora je još viši, a i broj vozila veći. Radi se o novcu građana koji razumiju da se radi o njihovu i našem novce, bez obzira isplaćuje li se iz ove ili one blagajne. Natječaje provodi Grad Zagreb, a sve Odluke o odabiru potpisuje gradonačelnik. Nije šija, nego vrat.
Podsjetio bih da je Tomašević prije nego je postao gradonačelnika problematizirao pobjede tvrtke Viator na natječajima gradonačelnika Bandića.
'Osim eklatantnog primjera pogodovanja, ovdje je riječ i o neodgovornom trošenju javnog novca. Ovo su očito posljednji trzaji da se proguraju štetni ugovori i ugrabi što se može do promjene gradske vlasti. Drsko je i neodgovorno odluke koje Grad koštaju ovoliko novaca i obvezuju ga na iduće razdoblje donositi neposredno prije izbora, na neskriveno netransparentan način. Model upravljanja kojeg mi želimo uvesti predviđa novi, odgovoran stav prema javnom novcu, što između ostalog znači da ćemo sve vrste ugovaranja vanjskih usluga koje su nepotrebne ili neefikasne ukinuti, posebno one koje je državna revizija označila kao takve', poručivao je Tomašević.
Sa znatiželjom očekujem analizu koju mi je obećao poslati gradonačelnik vezano uz isplativost modela dnevnog najma vozila u odnosu na leasinge i ostale opcije koji je Državna revizija ranije navela kao isplativije.
Jednom će i Državna revizija dati ocjenu tih ugovora.
Također se nadam da će se za ukupno nabavljenih 40-tak električnih vozila uskoro riješiti pitanje punjenja istih, jer se djelatnici žale da nemaju osigurane priključne stanice, već moraju obilaziti grad kako bi napunili vozila koja koriste za rad, čime ispred zgrada gradskih ureda i ostalim mjestima diljem grada zauzimaju mjesta na punionicama građanima koji su ih koristili ranije", navodi Petek u objavi.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.