PARCIJALNA VOŽNJA PO GRADU

OVO JE NEZGODNO: ZET kupio autobuse previsoke za zagrebačke nadvožnjake!

Autor

lub/večernji

Standardna zelena linija, koju panoramski autobusi voze od Kaptola, preko Maksimira i Bundeka do Jaruna i natrag, jednim dijelom prolazi Savskom. Tamo, recimo, novi MAN-ovi autobusi ne mogu, baš kao što, recimo, ne mogu ni Miramarskom.

20.11.2019. u 16:20
Ispiši članak

Kad pomisliš da stvarno ne može gore, hvala bogu, tu je ZET da nam svima fino kaže: “E, pa može”. Po jednog putnika dnevno razvozi 12 njihovih električnih autića nabavljenih za tri milijuna kuna, a kako se posebno diče turističkim ponudama, u svibnju su nabavili i četiri panoramska autobusa za devet milijuna kuna koji ne mogu na sve ture koje u ZET-u sami nude jer su previsoki za zagrebačke nadvožnjake. Da, baš tako, kupili su autobuse koji ne mogu u sve dijelove grada.

"Standardna zelena linija, koju panoramski autobusi voze od Kaptola, preko Maksimira i Budeka do Jaruna i natrag, jednim dijelom prolazi Savskom. Tamo, recimo, ti novi MAN-ovi autobusi ne mogu, baš kao što, recimo, ne mogu ni Miramarskom. Budući da mogu samo u određene dijelove grada, oni voze svoju posebnu liniju i ne mogu “uskočiti” u standardnu zelenu ili pak crvenu, koja prometuje samim središtem grada", rekli su u ZET-u za Večernji,  pa dodali kako su četiri nova autobusa od devet milijuna kuna, baš poput električnih golf-autića na Ljubljanici, uglavnom parkirani na okretištu u Dubravi.

Naravno, treba biti fer pa reći da panoramski autobusi ionako voze od lipnja do rujna, pa je logično da su trenutačno na parkiralištu, ali kako  govore na okretištu na istoku grada, ni u mjesecima kad rade nisu se navozili.

Predstavljeni su uoči Dana grada, u svibnju ove godine, posve jasno, uz njegovu nazočnost i prvi “đir” gradonačelnika Milana Bandića, koji velebnu nabavku buseva nije mogao nahvaliti.

"Grad koji je tri puta zaredom dobio titulu najboljeg Adventa u Europi i koji je prošle godine proglašen najboljom turističkom destinacijom u Hrvatskoj mora dizati standarde. A ova četiri nova autobusa dokaz su da upravo to i radimo – kako se dižu standardi, ali nažalost, prema potrebi, ne i nadvožnjaci", pojasnio je gradonačelnik Bandić.

O gabaritima turističkog prijevoza Večernji je pitao i sam ZET,  u kojem su potvrdili da su stvarno, eto, autobusi previsoki.
 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.