NAJPROMETNIJE KRIŽANJE U ZEMLJI

ODABRANI IZVOĐAČI Na proljeće kreće rekonstrukcija zagrebačkog rotora, gradit će se i dva tunela?

Autor

Svakodnevne gužve na najprometnijem križanju u Hrvatskoj, rotoru u Novom Zagrebu, trebale bi postati prošlost.

04.11.2017. u 08:59
Ispiši članak

Naime, nakon što je prije otprilike godinu dana raspisan natječaj za rekonstrukciju remetinečkog rotora, Grad Zagreb je odlučio o izvođačima radova. Radi se o tvrtkama Kamgrad, Hidroelektra niskogradnja, Tigra i DIV.

Za rekonstrukciju će s PDV-om biti plaćeno oko 280 milijuna kuna. 

No, s druge strane, uložene su žalbe triju tvrtki te će o njima u roku trideset dana odlučivati Državna komisija. 

Gradonačelnik je najavio početak radova na proljeće sljedeće godine, a ministar Butković najavio je da bi se oko 80 posto sredstava moglo povući iz fondova Europske Unije. 

"Rotor bi bio rekonstruiran prema ideji projektanta Damira Pološkog koji je izradio projekt još 2009. godine.  Predviđa se izgradnja dva tunela duga 280 metara, a koji bi spajali Jadransku i Aveniju Dubrovnik. Oni bi išli ispod tramvaja, a rotor će biti proširen izdvojenim trakama za desno skretanje. Bit će i semaforiziran, a dodat će se i biciklističke staze. Postavit će i vertikalnu signalizaciju na ulazu u kružni tok pa u rotoru neće biti preplitanja automobila", piše tiskano izdanje Večernjeg lista od subote. 

Prema rješenju eliminiralo bi se oko 60 tisuća vozila dnevno, a to je 60 posto onoga što prođe ovim najprometnijim križanjem u Hrvatskoj. 

Naime, ovim rotorom dnevno prođe, prema procjenama, oko 100 tisuća vozila. 

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.