DOBRE VIJEST

U Konzumovim prodavaonicama sanirane štete od potresa

Autor

lb/h

U Konzumovim prodavaonicama sanirane su štete uzrokovane jučerašnjim potresom te se uvode nove sigurnosne mjere, izvijestili u ponedjeljak iz tog trgovačkog lanca.

23.03.2020. u 13:15
Ispiši članak

Otvoreno je 158 zagrebačkih prodavaonica, uključujući i sve Super Konzume, a u 12 je još potrebno sanirati nastalu štetu te one do daljnjeg neće raditi, poručili su iz Konzuma navodeći kako je popis otvorenih prodavaonica dostupan na internetskoj stranici konzum.hr. Napominju i da u trenutku potresa u prodavaonicama nije bilo zaposlenika ni kupaca.

"Najvažnije je da u trenutku potresa u prodavaonicama nije bilo nikoga te da je šteta samo materijalna", istaknuo je predsjednik Uprave Konzuma Slavko Ledić.

Zahvalio je zaposlenicima koji su pripremili prodavaonice i koji i dalje u suradnji sa stručnjacima marljivo rade na tome da ih sve osposobe za rad. "U pojedinim prodavaonicama očekuju nas određeni popravci pa ćemo ih do daljnjeg zatvoriti dok ne budu u potpunosti sigurne za naše zaposlenike i kupce“, kazao je Ledić.

Iz Konzuma ističu i kako u skladu s odlukom Stožera civilne zaštite od danas sve Konzumove prodavaonice u Hrvatskoj rade od 8 do 17 sati.

U svim je prodavaonicama organizirana i regulacija ulaska kako bi svakom kupcu bilo omogućeno da se pridržava propisane udaljenosti. Uz to, na blagajnama su postavljene oznake i upute o pridržavanju propisanog razmaka, a Konzumovi djelatnici i usmeno podsjećaju kupce da se toga pridržavaju.

S ciljem dodatne zaštite kupaca te blagajnica i blagajnika, u svim svojim prodavaonicama kao dodatnu sigurnosnu mjeru uvode posebne prozirne pregrade od pleksiglasa, napominju iz Konzuma.

Za djelatnike na blagajnama i sve ostale zaposlenike koji su najčešće u kontaktu s kupcima već su ranije osigurane i zaštitne rukavice i maske te sredstva za dezinfekciju.

Iz Konzuma podsjećaju i kako se od prošlog tjedna u svim Konzumovim odjelima pekarnica proizvodi obvezno pakiraju prilikom usluživanja kupaca, a na samoposlužnim pekarnicama također je moguće kupiti samo unaprijed zapakirane proizvode. Na odjelu delikatesa proizvodi se režu isključivo na zahtjev kupca, bez izlaganja unaprijed narezanih salama i sireva.

Zbog sigurnosti svih koji sudjeluju u procesu dizajna, tiska i distribucije, Konzum do daljnjeg neće tiskati svoj katalog, već će akcijske cijene isticati samo u trgovinama te u online izdanju, ističu.

Naglašavaju i kako opskrbni lanac Konzuma dobro funkcionira te su skladišta i prodavaonice adekvatno opskrbljeni, a istovremeno se dodatno pojačavaju zalihe s naglaskom na namirnice koje kupci najviše traže. Najveći naglasak stavlja se na suradnju s domaćim dobavljačima, koja je strateški prioritet u Konzumovom poslovanju od samog početka pa tako i u trenutnoj situaciji.

Iz Konzuma navode i kako je interes za kupnju u Konzumovoj online trgovini i dalje velik, što je i očekivano s obzirom na trenutnu situaciju s koronavirusom te činjenicu da je Konzum jedini trgovački lanac u Hrvatskoj koji ima vlastitu internetsku trgovinu.

Novi termini za dostavu i uslugu Drive in otvaraju se svakodnevno iza ponoći kad započne novi dan te u popodnevnim satima kad je to moguće, a trenutni rok dostave ili preuzimanja robe iznosi sedam dana.

Iz Konzuma pozivaju kupce da budu savjesni prilikom kupnje i svoje online košarice pune proizvodima u iznosu do 1000 kuna kako bi mogli biti brže isporučeni, čime će se omogućiti i drugim kupcima da obave kupnju.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.