GDJE JE ONDA PROBLEM?
KAOS U ZAGREBAČKOJ ZRAČNOJ LUCI Putnici propuštaju letove, a na Franju Tuđmanu tvrde da ima dovoljno osoblja
U ponedeljak je u Zračnoj luci dr. Franjo Tuđman nastao kaos, a neki putnici ostali su i ispred zatvorenih vrata aviona, otkriva N1.
"Mi smo u 6.20 trebali letjeti za London Ryanairom. Vrata su trebala biti zatvorena u 5.20, ali jako se odužilo jer ljudi vade mobitele, pokazuju to… Bilo je u međuvremenu sigurno još pet letova. Kad smo došli na provjeru sigurnosti, tamo je bilo valjda 400 ljudi, čekali smo jer bez toga ne možete letjeti. Kad smo došli pred vata aviona, vrata su se zatvorila minutu ranije. Nije mi dosad bilo poznato da čovjek koji se na vrijeme čekirao ostane ispred vrata. Ostalo je još ljudi, jedan dječak, jedan poslovni čovjek, a na aerodromu je bilo i još 12 ljudi koji nisu poletjeli drugim letovima", ispričala je za N1 putnica Elizabeta Lalevska, koja se nije uspijela ukrcati u avion.
"Na provjeri sigurnosti su bila samo dva čovjeka, na check-inu samo jedan. Nama aerodrom nije pružio uslugu kakvu očekujete od aerodroma, ja ne znam što oni misle", rekla je dodajući kako je sve prošlo "bez isprike".
"Nisu došli, nije bilo ni poziva za posljednji poziv za let… Ne ulazim u to kakve oni odnose imaju s Ryanairom, to me se ne tiče, ali onda nemojte imati niskobudžetne letove, mislim da je to sramota", kaže Lalevska i pita se: "Ako smo mi sve na vrijeme napravili, zašto nismo otputovali u London?"
Zračna luka dr. Franjo Tuđman: 'Problem nije u nama'
Za pojašnjenje situacije N1 obratilo se i zagrebačkom aerodromu. Oni kažu – problem nije u njima.
"Broj šaltera za prijavu na let planira se sukladno informaciji o broju putnika na određenom letu i prema ugovoru o razini usluge s prijevoznicima. Kad je riječ o niskotarifnim prijevoznicima, putnici uglavnom koriste web check-in i idu izravno do izlaza ako nemaju prtljagu za prijavu. Zračna luka povećava ili smanjuje broj šaltera za registraciju, ovisno o broju očekivanih putnika za određeno razdoblje, a prema vršnim opterećenjima u danu", rekli su iz MZLZ-a.
"Zračna luka Franjo Tuđman ima dovoljan broj izvršitelja i trenutno nemamo problema s osobljem. Međutim, situacija koja se bilježi na zračnim lukama diljem Europe reflektira se i na promet u Zagrebu, na način da dolazi do kašnjenja u dolascima, a posljedično tome i u odlascima te sa prtljagom", odgovorili su na upit.
"Putnicima bismo svakako preporučili, kao što je to već istaknuto na našim službenim web stranicama, da dolaze na vrijeme u zračnu luku, na međunarodne letove minimalno dva sata prije polijetanja, a na domaće letove sat i pol prije polijetanja. Sugerirali bismo također da se napravi on-line registracija kad god je to moguće te da se putnici pripreme za sigurnosnu kontrolu (voditi računa da se nosi dozvoljena količina pravilno zapakirane tekućine, izvaditi elektronske uređaje iz torbi radi pregleda, odložiti sve metalne predmete u kutiju itd.). Potrebno je naglasiti i da zračni prijevoznici imaju različita pravila o vremenu otvorenosti izlaza za ukrcaj u zrakoplov prije polijetanja, a sve kako bi se osigurao polazak na vrijeme (Ryanair primjerice zatvara mogućnost ukrcaja u zrakoplov 15 minuta prije polijetanja)", zaključuju u Zračnoj luci Zagreb.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.