'UNATOČ VOZNOM REDU VOZI SVAKI TREĆI...'

Kaos u javnom prijevozu: 'Prije ću dobiti na lotu nego dočekati ovu liniju'

Autor

dm

Zagrepčani su sve nezadovoljniji kaosom u gradskom prometu, neorganiziram radovima na popravljanju ulica i cesta, ali i sporošću javnog prijevoza.

16.12.2024. u 18:40
Ispiši članak

U Zagrebu se građani najčešće žale na rijetke linije prema Velikoj Gorici, ali sve češće ZET-u pristižu prigovori i na kašnjenja na drugim linijima. Opravdanja su najčešće manjak vozila ili manjak vozača.

No na društvenim mrežama ovih dana građani se posebno žale na prorijeđene linije s okretišta Savski most i Glavni kolodvor. Kako je zagrebačka Arena na Laništu zbog velikog broja koncerata posljednjih dana postala posebno popularna ne čudi dodatni interes za linijom 234 Glavni kolodvor - Lanište.

"Dočekati taj autobus je prava sreća. Prije ću dobiti na lotu". "Ide redovito, ali svaki treći po voznom redu. Problem je što ne znaš koji je treći.".

FOTO: Neva Žganec/PIXSELL

Nema ga kad je najpotrebniji

"I kad nema koncerata nemoguće ga je dočekati", neki su od komentara nezadovoljnih putnika na Facebooku.

Prigovora je dosta i na liniju 112 Savski most - Lučko. "Nevjerojatno kad ljudi idu s posla, ta linija ne vozi. Ima rupe u voznom redu od po nekoliko sati".

ZET je zakazao s organizacijom prijevoza i za Svi svete

"Taj autobus je sad pun migranata koji žive na periferiji. Jedini ide ovom trasom prema Savskom mostu i gotovo nikad ne dođe na vrijeme. Samo se smrzavamo", pišu nezadovoljni građani.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.