ostaju i karte za 4 kune
Bandić: Uvest ćemo ZET-ovu kartu po cijeni između četiri i dvanaest kuna
Zagrebački gradonačelnik Milana Bandić najavio je u petak da će uvesti ZET-ovu kartu po cijeni između četiri i 12 kuna tako da građanima koji se voze tri ili četiri stanice omoguće cijenu karte od četiri kune, oni koji se voze 10 ili 12 stanica da se voze za šest ili osam kuna, a oni koji se voze dva sata da se plate 10 ili 12 kuna.
Što se tiče naplate parkiranja istaknuo je kako neće odustati od prijedloga da ravnomjerno u cijelom gradu uvedu parkiranje, ne dižući cijene parkiranja, ali da nemamo građane prvog, drugog i trećeg reda.
"Radimo na tome da nađemo optimalnu formu kako dva sata vožnje pretočiti u cijene da ne udarimo po džepu sugrađane. I mislim da ćemo u naredna dva tjedna do toga doći", istaknuo je Bandić na pitanje kada će se uvesti ZET-ove karte po cijeni od šest ili sedam kuna i hoće li Zagrepčani snositi ZET-ov minus od 20 milijuna kuna.
Podsjetio je da su uveli ZET-ovu kartu od četiri kune za pola sata vožnje, te najavio kako iz dva razloga moraju "uvesti kartu između četiri i 12 kuna".
"Zato što je pola sata kratak rok, ne samo zbog 18 milijuna kuna manje u ZET-u, mi ga subvencioniramo sa 400 ili 500 milijuna kuna pa i tih 18, 19 milijuna kuna ćemo platiti svi zajedno, nego zato da taj teret što ravnomjernije rasporedimo i da građanima omogućimo da oni koji se voze tri ili četiri stanice da se voze za četiri kune, oni koji se voze 10 ili 12 stanica od Črnomerca do Dubrave da se voze za šest ili osam kuna, a oni koji se voze dva sata da se voze za 10 ili 12 kuna", objasnio je Bandić.
A kada to, kako je rekao, "izmiksaju" onda će javnost obavijestiti što su učinili. "U svakom slučaju nećemo udarati po džepu sugrađane", obećao je gradonačelnik.
A što se tiče naplate parkiranja istaknuo je kako neće odustati od prijedloga da ravnomjerno u cijelom gradu uvedu parkiranje, ne dižući cijene parkiranja.
"Oni koji imaju garaže, oni su investirali i platili su to narednih 30 ili 40 godina. Oni koji nemaju garaže, a parkiraju na javnom gradskom prostoru plaćat će parking. Da li će plaćati mjesečno pet, 10, 15 kuna ili 25, kao sada u trećoj zoni, to je sada pitanje, ali ćemo ići s uvođenjem parkinga na sve javne površine, prilagodivši po zonama cijene koje su prihvatljive za građane, s povlaštenim cijenama. Jer inače sada imamo građane prvog, drugog i trećeg reda. Taj prijedlog će biti negdje za mjesec dana spreman", poručio je Bandić.
Na pitanje što je s malim ulicama u Zagrebu, u kojima formalno ne postoje parkirna mjesta, hoće li se i tamo naplaćivati parkiranje, Bandić je rekao da će se parkiranje naplaćivati samo tamo gdje postoji javni prostor i ulica u vlasništvu grada Zagreba.
"To nije nikakav harač, niti udar na džep naših sugrađana nego da napravimo reda da one prostore koje održavamo, da pokrijemo troškove tog održavanja i da svi budu zadovoljni, i u konačnici da budu svi isto tretirani", istaknuo je Bandić i najavio da će se detalji oko toga znati za dva, odnosno četiri tjedna.
Bandić je rekao i kako je još dao nalog da se uvede i centralna naplata i kontrola naplate karata u zagrebačke garaže te da se poboljša naplata i kontrola karata u ZET. Najavio je da će u javnost s time izići za dva, odnosno četiri tjedna.
Bandić je na pitanje novinara odgovarao na Zagrebačkom velesajmu nakon otvaranja Sajmova zdravog življenja i Dana lova i ribolova.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.