BITKA ZA ZAGREB

Analitičar o trojcu s Ne Možemo politikom: 'To je meni najzanimljiviji moment'

Autor

mšm

Lokalni izbori već kucaju na vrata. I dok se velike stranke HDZ i SDP još uvijek bude iz superizborne hibernacije, na društvenim mrežama već se neko vrijeme odvija podosta opipljiva kampanja za Zagreb - od Bernardića, koji jede burek u autu, do Ivice Lovrića, čije se poruke iz višemjesečne digitalne kampanje sad mogu vidjeti i na plakatima na velikim zagrebačkim prometnicama.

19.01.2025. u 20:46
Ispiši članak

Bitka za Zagreb ovaj put zaživjela je i na TikToku. Predsjednik zagrebačke stranke Plavi grad i nekad bliski suradnik Milana Bandića Ivica Lovrić; 'posrnuli' bivši čelnik SDP-a, sada član Socijaldemokrata Davor Bernardić - kao nezavisni kandidat novoosnovane platforme Servus - zatim bivši pročelnik Ureda za upravljanje hitnim situacijama u Bandićevo doba Pavle Kalinić te nezavisni zastupnici u Gradskoj skupštini Trpimir Goluža Dina Dogan – imena su koja već neko vrijeme sviraju uvertiru u kampanju za lokalne izbore na društvenim mrežama.

Pritom je posebno zanimljivo to što su se, između ostalog, odlučili za formate na TikToku. Komunikacijski stručnjak Maro Alavanja za tportal je otkrio kako ocjenjuje digitalne uratke na društvenim mrežama u dosadašnjoj kampanji za lokalne izbore.

"NE MOŽEMO moment Lovrića, Kojundžića i Kalinića po meni je najzanimljiviji jer dugo vremena sustavno buše Tomaševića. Nisu to još dosezi kakvi bi trebali biti, ali ljudi to disciplinirano rade i vidi se da su teme testirane – problem broj jedan u Zagrebu je promet, a oni imaju nekoliko videa na temu prometa, točno ono što najviše boli birače. Hoće li to imati učinka, vidjet ćemo na izborima, ali prvi su krenuli sustavno bušiti i stvarati lošu atmosferu kontra Tomaševića", kaže Alavanja, dodavši kako misli da su Kalinić i Lovrić dio iste priče, iako se ne zna jesu li koordinirani.

 Manje-više negativni komentari

"To ovisi od kandidata do kandidata. Bernardić zasad pokušava politički oživjeti i to je legitimno. Ali ako pogledamo komentare i odnos lajkova, pregleda i slično, sve su to manje-više negativni komentari. To znači da je politička autentičnost broj jedan, taj dio jednostavno mora funkcionirati", rekao je Alavanja za tportal.

Nesuđeni hrvatski premijer pohvalio se plesnim umijećem pa naišao na kritike: 'Što je ovo?'

Najbolji i najrecentniji primjer te autentičnosti je, kako kaže, Zoran Milanović, a koji nema profil na TikToku, ali ima dva fanpagea koji samo štancaju najzanimljivije isječke iz njegovih govora, tzv. zoranizme, i to postoje viralno.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.