'SVE OČI SU UPRTE U TEREN...'
Hrvate naživcirala reklama koja se vrti prije svake utakmice: 'Nešto iritantnije nisam vidio'
Reklama, koja služi kao podrška Vatrenima, našla se na kritici komunikacijskih stručnjaka.
Tijekom Europskog prvenstva mnoštvo je isplovilo reklama kao podrška Hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji. Jedna od njih je reklama za Petrol u kojoj su se u glavnim ulogama našli Joško Gvardiol, Nediljko Labrović i Marko Pjaca.
Naime, u reklami Vatreni izlaze iz crvenog auta, a Gvardiol uzima "pištolj" za taknanje goriva. "Javljamo se uživo s Petrola, sve oči su uprte u teren. Uvjerljiv izlazak naših, brzi okret, Joško prima gorivo, kakav potez. Toči, Joško, toči do vrha", govori spiker u reklami.
Zatim, Vatreni uzlaze u benzinsku postaju kako bi naručili kavu. "Evo nas ponovno u akciji, asistencija preko pulta, prvo dodavanje, drugo dodavanje i gol, Petrol", uzvikuje isti spiker. Reklama je nekima postala iritantna, a javio se i marketinški stručnjak.
FOTO: Screenshot
'Najgluplja reklama'
"Reklama koja ulazi u konkurenciju za najiritantniju u 2024. godini: neki debil dere se 'Toči, Joškooo, do vrhaaa', a siroti Gvardiol ga gleda, toči gorivo i zakleo bih se da mu je neugodno", "Užas", "Definitivno, jadan Joško", "Najgora reklama", neki su od komentara na Facebooku.
Dalić odgovorio Ivkoviću na tvrdnju da se ponaša kao otac: 'Naravno da imamo igrače pod zaslugama'
"Igru neću komentirati, tu nisam stručnjak, ali za marketing i komunikaciju imam referencu. Petrol je najgluplja reklama u zadnjih 20 godina", poručio je marketinški stručnjak Ivica Mamić. Kritici se pridružio novinar i publicist Ante Gugo. "Podrška za sve napisano", dodao je.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.