NASTAVAK DOMINACIJE

Dinamova škola ruši rekorde, sve kategorije su podigle trofeje

Autor

Marino Medak

Trenutno traje sjajno razdoblje za Nogometnu školu Dinama. Od sedam kategorija, svih sedam podigli su prestižne trofeje, od proslave naslova prvaka do međunarodnih turnira i sve u posljednjih nekoliko dana.

13.06.2018. u 14:57
Ispiši članak

Dinamo U-10 i U-12 momčadi pod vodstvom trenera Erbežnika, odnosno Julardžije osvojili su međunarodni turnir Kup Vujadina Boškova u Novom Sadu.

U-11 generacija pod vodstvom trenera Uge Klingora osvojila je tradicionalni turnir Milenko Jerković u Osijeku gdje su u polufinalu svladali Hajduk, a u finalu Osijek.

Za momčad trenera Zorana Joksovića (U-13) prošli vikend označio je uspješan kraj sezone. Sezone koju su završili bez poraza, uz gol-razliku 158:5 u prvenstvu Središte Zagreb.

Dinamo U-14 trenera Davidovića službeno je osvojio naslov Središta u konkurenciji starijeg godišta već drugu godinu zaredom.

I kadeti pod trenerom Miokovićem pridružili su se uspješnom vikendu. U Iloku na turniru osvojili su prvo mjesto, posjetili Iločke podrume i Dunav.

Još jedan trofej za kraj izvrsne sezone osigurali su i pioniri trenera Bandića. U-15 momčad osvojila je 1. mjesto na turniru Mijo Etlinger osvojili sve individualne nagrade.

Dodajmo na to već ranije poznatu činjenicu da su pioniri, kadeti, juniori i seniori osvojili naslove prvaka ove sezone i stoga se može zaista reći da je škola u punom zamahu.

Obzirom da se maksimirski klub već godinama orijentira na proizvodnju igrača i onda kasnije skupu prodaju u inozemstvo, ovo je dobar znak za budućnost.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.