priprema za prvenstvo

BUM ZA ULAZNICAMA Samo u jednom danu FIFA zaprimila više od 1,3 milijuna zahtjeva

Autor

rj/h

U prvih 24 sata od početka drugog kruga prodaje ulaznica za SP 2018. u Rusiji FIFA je zaprimila preko 1,3 milijuna zahtjeva, objavljeno je u srijedu na službenim stranicama svjetske krovne nogometne organizacije.  

06.12.2017. u 14:57
Ispiši članak

Nakon što su ždrijebom određene skupine za SP u Rusiji prošli tjedan i nakon što je jučer krenuo drugi krug prodaje ulaznica, navijači iz cijelog svijeta uputili su 1,318,109 zahtjeva za ulaznice. Drugi krug traje do 31. siječnja 2018. 

Ako da do tog datuma potražnja premaši broj ulaznica, FIFA će putem ždrijeba (metodom slučajnog odabira) odabrati prijavljene kandidate koji će imati pravo na kupnju ulaznica.

Redoslijed prijava za kupnju ulaznica neće imati utjecaj na određivanje prava na kupnju, podsjeća FIFA tako da je svejedno je li zahtjev za ulaznicom podnesen na početku, u sredini ili na samom kraju vremena određenog za prijavu.

Trenutačno, najviše zahtjeva za ulaznicama dolazi iz Rusije dok iz inozemstva dolazi 34 posto zahtjeva. Navijači iz Argentine, Perua, Meksika, SAD-a, Kolumbije, Brazila, Maroka, Egipta, Kine i Poljske su do sada podnijeli najviše zahtjeva. 

FIFA je izvijestila da je u prvom krugu prodaje ulaznica, koji je završio u studenom, prodano 742.760 ulaznica. I tada je najviše zahtjeva dolazilo iz Rusije, a pojačanja potražnja bila je i iz SAD-a, Brazila, Njemačke i Kine.

Cijene za strane kupce karata za svjetsko prvenstvo, koje će se održavati u jedanaest ruskih gradova, kreću od 105 američkih dolara, dok je za Ruse početna cijena 22 dolara pa nadalje.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.