PRVI PUT U POVIJESTI MIJENJA IME STADIONA
Barcelona potpisala povijesni ugovor, Camp Nou dobiva novo ime
Nogometni velikan Barcelona potpisao je trogodišnji sponzorski ugovor sa Spotifyom u iznosu od 280 milijuna eura.
Streaming gigant Spotify zauzvrat postaje glavni partner kluba i službeni audiostreaming partner, a njegov brand nalazit će se na prednjoj strani dresova i opreme za trening od početka iduće sezone, 2022./23.
Spotify će dobiti i pravo na promjenu imena stadiona, tako će se za vrijeme trajanja ugovora Barcelonin stadion zvati Spotify Camp Nou.
Inače, Barcelona nikad nije mijenjala ime stadiona Camp Nou, a bez sponzora na dresovima bila je do 2006. godine. Tada je Unicefov natpis bio na dresovima, a nakon toga su sponzori bili Qatar Airways i Rakuten.
We’re partnering with @Spotify to bring football and music together like you’ve never seen before 🏟
— FC Barcelona (@FCBarcelona) March 15, 2022
Podsjetimo, prema financijskom izvješću za sezonu 2020./21., Barcelona je dužna 1.35 milijardi eura, a samo tijekom prošle sezone akumulirala je gubitke u iznosu od 481 milijun eura.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.