PRVI PUT U POVIJESTI MIJENJA IME STADIONA

Barcelona potpisala povijesni ugovor, Camp Nou dobiva novo ime

Autor

mp

Nogometni velikan Barcelona potpisao je trogodišnji sponzorski ugovor sa Spotifyom u iznosu od 280 milijuna eura. 

16.03.2022. u 10:05
Ispiši članak

Streaming gigant Spotify zauzvrat postaje glavni partner kluba i službeni audiostreaming partner, a njegov brand nalazit će se na prednjoj strani dresova i opreme za trening od početka iduće sezone, 2022./23. 

Spotify će dobiti i pravo na promjenu imena stadiona, tako će se za vrijeme trajanja ugovora Barcelonin stadion zvati Spotify Camp Nou.

Inače, Barcelona nikad nije mijenjala ime stadiona Camp Nou, a bez sponzora na dresovima bila je do 2006. godine. Tada je Unicefov natpis bio na dresovima, a nakon toga su sponzori bili Qatar Airways i Rakuten.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.