O SADRŽAJU VREĆICE

Ženski poduzetnički centar: U senzacionalističkom pisanju nekih medija prekršena su sva pravila novinarske struke

Autor

js

Sanela Dropulić, direktorica Ženskog poduzetničkog centra, priopćenjem se osvrnula na napise nekih medija koji su prozvali Kongres poduzetnica 2019.  zbog - sadržaja vrećice koji je dijeljen na kongresu. Priopćenje prenosimo u cijelosti. 

11.03.2019. u 07:24
Ispiši članak

"Poštovani predstavnici medija,

  • Žene su rasplodne junice - to smo jučer mogli od zluradih čuli u javnosti jer je naš sponzor darovao u poklon vrećicama Kongresa poduzetnica menstrualne uloške.
  • Žene su pretile krmače - to smo jučer mogli od zluradih čuli u javnosti jer je naš partner Grad Županja darovao čvarke, kobasice i kulen na degustaciji
  • Žene su glupave ljepotice - to smo jučer mogli od zluradih čuli u javnosti jer je naš sponozor darovao u poklon vrećicama rašpice za nokte
  • Žene su pijandure - to smo jučer mogli od zluradih čuli u javnosti jer je naš sponzor darovato degustacije vina i rakije
  • Žene su jedino sposobne biti u kuhinji i uz štednjak ili sudoper - to je očito bila jedina poruka senzacionalističkih medija u Hrvatskoj, vezano u detardžent Čarli i našu partnersku suradnju s tvrtkom Labud, jednom od brojnih koje podržavaju rad Ženskog poduzetničkog centra i Kongresa poduzetnica 2019

 

Kongres poduzetnica 2019 bio je i ostao najveće poslovno okupljanje žena u poduzentištvu jugoistočne Europe koji ne poznaje svađe, afere, skandale nego samo konstruktivni i naporan rad da nam svima bude bolje. Oni koji to ne mogu podnijeti mogu nas i dalje napadati, ali kao što vidite - ne samo da preživimo - nego izađemo još jači.

Temeljno načelo novinarstva, bez obzira u kojoj se državi, društvenom uređenju, te gospodarskom ozračju ga prakticiralo glasi: Audiatur et altera pars odnosno saslušaj i suprotnu stranu.

U senzacionalističkom pisanju medija Index.hr, kojega su prenijeli Net.hr te RTL televizija sva pravila profesionalnosti novinarske struke vezana uz sadržaj poklon vrećica Kongresa poduzetnica 2019. namijenjenih svim sudionicama i sudionicima bila su prekršena, uz obilje neistina, kleveta i laži uz samo jedan jedini cilj – u danu u kojemu nije bilo vijesti – 'ispaliti' neku isprovociranu aferu.

Onu s lažima o poklon vrećici Kongresa poduzetnica 2019.

U poklon vrećici zajedno s bocom Čarlija tvrtke Labud (na kojoj su sve sudionice i sudionici Kongresa Labudu bili zahvalni, a isto su očitovali brojnim pozitivnim komentarima na facebook stranici mog profila) bili su osigurani kao dar tj. besplatno za uporabu svim sudionicama i sudionicima od strane sponzora:

Menstrualni ulošci Gentle Day

Rašpica za nokte hotela Atlantida

Kreme Avona

Bočica s vodom Coca Cole

Poklon bon Elemis kozmetike

Poklon bon Kemoboje za boje i lakovi

Poklon bon tiskare Aero Print

Ruža Grada Zagreba

Uz dodatne darove i sadržaje unutar infrastrukture Kongresa poput kušanja Badelovih vina i rakija, vina sa zlatnim listićima, slavonskih delicija (čvaraka, kobasica, kulena) i još puno toga...

NAPOMINJEM – da niti jedna ženska udruga, udruga koja zastupa ženska prava ili bilo kakve slične vokacije nije REAGIRALA na pisanje portala Index.hr – jer svi oni dobro znaju što je Ženski poduzetnički centar i što radimo, te su nam dali potporu.

Srdačan pozdrav i puno zajedničkih konstruktivnih medijskih aktivnosti kroz rad Ženskog poduzetničkog centra Vam želim", stoji u priopćenju koje potpisuje Sanela Dropulić, direktorica Ženskog poduzetničkog centra.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.