U ATENI

Zagrebački studenti Lovro Šprem i Tin Puljić pobijedili na Europskom sveučilišnom debatnom prvenstvu

Autor

iz/h

Studenti Sveučilišta u Zagrebu Lovro Šprem i Tin Puljić postali su prvaci u kategoriji timova kojima je engleski drugi jezik na Europskom sveučilišnom debatnom prvenstvu održanom u Ateni, objavio je u ponedjeljak Zagrebački studentski forum (ZSF).

19.08.2019. u 11:14
Ispiši članak

Oni su na ovom natjecanju, na kojem je sudjelovalo preko 200 ekipa iz cijele Europe, pobjeđivali protivnike s prestižnih institucija poput Durhama, Trinity Collegea, Oxforda i Cambridgea, navodi se u priopćenju ZSF-a, krovne udruge za studentsku debatu u Gradu Zagrebu.

Za uspjeh na prvenstvu, održanom od 4. do 9. kolovoza, bilo im je potrebno vrlo široko znanje o nizu tema iz različitih područja; od dužničke krize u Grčkoj, prosvjedima u Hong Kongu, policijskoj brutalnosti i raznim filozofskim konceptima, a uspjeh dodatno potvrđuje i plasman u finale Open kategorije u kojoj se natječu izvorni govornici.

Tin Puljić s Fakulteta političkih znanosti i Lovro Šprem s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu iza sebe već ima niz uspjeha na međunarodnim debatnim prvenstvima. Tako su, na primjer, ove zime u Cape Townu u Južnoafričkoj Republici postali prvi tim u povijesti tog natjecanja koji je došao do finala, a da mu engleski nije materinji jezik. 

Tin i Lovro ponosni su na svoj uspjeh i nadaju se da bi on mogao utrti put daljnjem razvoju sveučilišne debate u Hrvatskoj te njenoj većoj pozornosti i financiranju kako bi ona postala dostupna svima koji se njome žele baviti, kako ovakvi rezultati ne bi ostali izolirani slučaj.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.