PODACI DZS-A
Zabilježen pad prvih registracija osobnih vozila, manje poginulih u prometu nego 2021.
U Hrvatskoj je prošle godine bilo 2.456.017 registriranih cestovnih motornih vozila što je tri posto više u odnosu na godinu ranije, dok je registriranih osobnih vozila bilo 1.840.767, što je u odnosu na 2021. više za 2,5 posto, podaci su Državnog zavoda za statistiku.
Prvi put registrirano je 147.768 cestovnih vozila, 2,6 posto manje nego 2021. godine.
Broj prvih registracija smanjen je kod kamiona, osobnih vozila, specijalnih vozila i prikolica, dok je porastao kod autobusa, motocikla, mopeda, cestovnih tegljača, poluprikolica i poljoprivrednih traktora.
Prvi put registrirano je 106.455 osobnih vozila, što je u odnosu na godinu ranije pad za 5,2 posto. Iz DZS-a navode da je na pad broja prvih registracija osobnih vozila u 2022. utjecao znatan pad broja prvih registracija polovnih vozila od čak 42,8 posto.
Manje poginulih u prometu nego 2021.
Lanjske je godine zabilježeno 10.005 cestovnih prometnih nesreća s nastradalim osobama, što je u odnosu na 2021. više za 9,4 posto. U cestovnim prometnim nesrećama u 2022. poginulo je 275 osoba ili 5,8 manje u odnosu na 2021. godinu.
Ozlijeđenih je bilo 13.329, tj. 11,8 posto više u odnosu na 2021.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.