DRUGI NAJPRODAVANIJI BREND MOBITELA U SVIJETU

Xiaomi ostvario rekordni skok prihoda zbog rasta prodaje

Autor

rk/h

Dobit kineske korporacije Xiaomi u drugom je tromjesečju na godišnjoj razini poskočila rekordnih 64 posto, dok kompanija povećava udio na globalnom tržištu pametnih telefona i razvija se na području povezivanja uređaja putem interneta.

25.08.2021. u 15:47
Ispiši članak

Vrijednost Xiaomijeve prodaje u drugom kvartalu dosegnula je 87,8 milijardi juana (13,56 milijardi dolara), u odnosu na 53,54 milijarde u istom prošlogodišnjem razdoblju, iznad procjena analitičara koji su očekivali da će iznositi 84,53 milijarde juana.

Neto prihod od 6,32 milijarde juana je 87,4 posto veći u odnosu na drugo lanjsko tromjesečje i također je debelo premašio očekivanja.

Sankcije američke vlade protiv Xiaomijevog konkurenta Huaweija učinkovito su opustošile poslovanje pametnih  telefona tog tehnološkog giganta i omogućile Xiaomiju, zajedno s kineskim proizvođačima Androida Oppo i Vivo, da poveća svoj tržišni udio.

Xiaomijev udio na globalnom tržištu pametnih telefona porastao je za 83 posto na godišnjoj razini u tromjesečju koje je završilo u lipnju, prema podacima kompanije za istraživanja Canalys. Pritom je isporučio 52,8 milijuna telefona, čime je prvi put u svojoj povijesti postao drugi najprodavaniji brend u svijetu, iza Samsunga i ispred Applea.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.