'ZA SUTRA KOJE VRIJEDI'

Vujnovčeva grupa mijenja imidž: 'Otvaramo novu zelenu stranicu u našem poslovanju'

Autor

ri

Enna grupa poslala je priopćenje javnosti u kojem je obavijestila da su donijeli novu poslovnu strategiju. Ona odražava činjenicu da se
enna grupa mijenja, raste i osvaja nova tržišta. Ona sadrži i viziju budućnosti naše grupacije.

26.09.2024. u 13:26
Ispiši članak

"Kako bismo se što bolje predstavili, odlučili smo se i za proces rebrandinga. Njime smo promijenili logotipe i zaštitne znakove svih tvrtki u grupi, ali i njihov cjelokupni vizualni identitet", napisali su u priopćenju. 

Istaknuli su da žele stvoriti brand koji je suvremen, uvjerljiv i privlačan i koji odražava njihove bvrijednost vrijednosti. Cilj im je, tvrde, izgradnja snažnijeg identiteta i diferenciranje od konkurencije.

"Enna grupa je robustan poslovni sustav koji se zna i može nositi s izazovima, a istodobno je dovoljno fleksibilan za laku prilagodbu svim
budućim promjenama. U diviziji energija tvrtke su simbolički oblikovane kružno, što odražava neprestani tok energije. enna opskrba promijenila je ime i postala je enna next, odražavajući našu usmjerenost na budućnost", napisali su. 

FOTO: Enna grupa

'Za sutra koje vrijedi'

U diviziji hrana, objasnili su, "novi vizualni identitet naglašava plod kao završni simbol, dok u diviziji logistika linije simboliziraju organiziranost i usmjerenost". "U enna grupi njegujemo izvrsnost, cijenimo znanje, uvažavamo različitosti i poštujemo naše zaposlenike i poslovne partnere", poručili su. 

Naglasili su da je njihov cilj da svi zajedno rastu i napreduju. "Zajedno otvaramo novu zelenu stranicu u našem poslovanju i biramo napredak po mjeri čovjeka i okoliša. Za nas, rast ne znači samo da postajemo veći, rast znači i da postajemo bolji", naglasili su. 

Europa morala promijeniti odluku o Hrvatskoj: Ovo bi moglo izazvati burne reakcije

"Hvala vam što ste dosad bili uz nas. Pozivamo vas da i dalje rastemo zajedno, stvaramo nove prilike i mogućnosti istodobno poštujući
svakog čovjeka i prirodu koja nas okružuje i daruje. Upravo to je način na koji smo u enna grupi odlučili rasti. Zato naš novi slogan u engleskoj i hrvatskoj inačici glasi: Way to grow. odnosno Za sutra koje vrijedi", zaključili su. 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.