NOVA OPCIJA APLIKACIJE MJADROLINIJA

Uz nekoliko klikova po mobitelu izbjegnite gužve i rezervirajte točno mjesto na trajektu

Autor

lb

Svima nam je dobro poznata situacija kad ste samo korak do ljetovanja koje planirate cijelu godinu, ali vas umjesto zasluženog odmora dočeka red pred naplatnim mjestom jer su se svi odlučili kupiti kartu za trajekt u zadnji tren. Srećom, vodeća hrvatska kompanija za prijevoz putnika na Jadranu Jadrolinija doskočila je tom problemu pa kartu sada možete kupiti jednako brzo kao i ulaznicu za kino, a novitet je i rezervacija mjesta u točno određeno vrijeme.

10.07.2019. u 10:30
Ispiši članak

Uvođenjem mobilne aplikacije mJadrolinija sada je moguće preko pametnog telefona kupiti karte, vidjeti red plovidbe te u svako doba provjeriti stanje u prometu. Međutim, sada možete rezervirati i kartu za vozila za određeno vrijeme polaska.

Drugim riječima, uz nekoliko klikova na pametnom telefonu putna karta ujedno postaje rezervacija za mjesto na trajektu i garantira polazak u željeno vrijeme.

Naravno, sve to je moguće i uz klasičnu kupnju karte na prodajnom mjestu.

Kako se navodi na službenim stranicama Jadrolinije, rezervacija karata za vozila za određeno vrijeme polaska uvedena je na državnim trajektnim linijama Makarska - Sumartin, Split – Vis i Trogir – Drvenik Veli – Drvenik Mali, te na linijama Zadar - Mali Lošinj, Zadar - Ist, Zadar – Brbinj, Zadar - Bršanj, Šibenik - Žirje i Valbiska – Lopar.

Podsjećamo, s e-kartom i pametnim telefonom možete direktno na ukrcaj na brod gdje će član posade očitati bar-code s pametnog telefona i to je dovoljno za ulazak na brod, što čini cijelu stvar lakšom od kupovanja namirnica u trgovini.

Osim što redovito korištenje aplikacije olakšava ukrcaj putnicima, lakši je i radni dan djelatnicima na pristaništima. Također, Jadrolinija poziva putnike da javljaju dojmove i konstruktivne prijedloge kako bi se sama aplikacija mogla nastaviti nadograđivati.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.